Fallout 4: szczegóły z QuakeCon 2015

Podczas QuakeCon zaprezentowano demo Fallout 4. Nie pozwolono nagrywać prezentacji, a jej uczestnicy relacjonują, że ochorna była bardzo oddana swojej pracy, więc mało prawdopodobne, by pojawiło się jakieś wideo nagrane za pomocą np. telefonu.

Oczywiście nikt nie zabrania ludziom mówić na temat tego, co widzieli. W rozwinięciu newsa możecie sprawdzić najważniejsze szczegóły.

  1. Lootowanie nie będzie zatrzymywało czasu. Będzie się odbywało w real-time, a na ekranie pojawi się okienko z przedmiotami.
  2. Istnieje lista tysiąca (1000) imion, które można nadać głównemu bohaterowi i będą wymawiane przez inne postacie. Niektóre z nich sa bardzo prostackie, jak np. Mr. Fuckface.
  3. Akcja dema miała miejsce w mieście Lexington. Pokazano też miasto o nazwie Diamond City, które (prawdopodobnie) częściowo jest pokryte śniegiem.
  4. Dialogi mają być bardzo elastyczne. Można np. odbywać rozmowę z więcej niż jedną osobą.
  5. Znamy już imiona trzech kompanów, którzy pojawią się w grze: Piper (postać kobieca), Mr. Handy (robot) i Preston Garvey (lider jakiegoś kultu albo gangu). Postać gracza będzie miała możliwość związania się z jakaś postacią niezależną.
  6. Używanie PipBoya włącza pauze. Również podczas walki. Jest jednak ekran szybkiego dostępu, np. do granatów albo stimpaków, który nie powoduje zatrzymania czasu.
  7. Przygotowano dużą ilość animacji. Użycie stimpaka włącza animację pokazującą, jak postać wbija sobie igłę w ciało i aplikuje medykament. Również Ochłap będzie miał wiele animacji.
  8. Reakcje postaci niezależnych będą zależały od karmy/reputacji, jaką posiada postać gracza.
  9. Broń palną będzie można używać do walki w zwarciu. Postać wtedy będzie uderzała kolbą etc. Na Pustkowiu można znaleźć zmodyfikowane bronie. Prawdopodobnie stopien modyfikacji zależy od szczęścia.
  10. Profity będą miały kilka poziomów. Zamiast wybrania nowego, można ulepszyć posiadanego, by odblokować jego lepszą wersję. Profity będą zależne od atrybutów S.P.E.C.J.A.Ł. – np. jeśli posiadasz dużo siły, szybciej odblokujesz profity polegające na sile.
  11. Ghule mają wyglądać całkiem inaczej niż w Fallout 3, albo New Vegas. Będą się tez inaczej poruszały.
  12. Wiele rodzajów przeciwników będzie miało status Legendarny – również mutanty humanoidalne, jak np. ghule.
  13. Niektórzy twierdzą, że behemoty mogą być nawet tak duże, jak te znane z Fallout 3.
  14. Niektóre książki będzie można przeczytać na podobnej zasadzie, jak w Skyrimie, czyli po prostu będą zawierały jakiś tekst widoczny dla gracza.
  15. Nie będzie już czegoś takiego, jak umiejętności. Zostją one zastapione odpowiednimi profitami.

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

2 komentarzy na temat “Fallout 4: szczegóły z QuakeCon 2015”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.