Solucja by Crzysiu – Fallout

Krypta 13 (Vault 13)

Kiedy skończysz oglądać filmik, rozpocznie się gra, najpierw przeszukaj szkielet obok którego stoisz. Teraz powybijaj wszystkie szczury trochę expa. i wyłaź z jaskini.

 

Cieniste Piaski

Nie ma tu za dużo do roboty, pogadaj z Ianem jeśli masz dużą charyzmę to się może do ciebie przyłączyć, jeśli nie to zapłać mu 100$ (na początku gry jest on nie zastąpiony). pogadaj z lekarzem zleci ci przyniesienie ogonów radskorpiona, w zamian dostaniesz antidotum. Potem idź do drugiej “dzielnicy” tam pogadaj z pewnym farmerem i opowiedz mu o uprawie roli, dostaniesz 500exp. Możesz jeszcze wybić radskorpiony w jaskiniach. Jeśli się wybierasz do Krypty 15 kup linę, przyda się.

 

Krypta 15

Podobna do twojej Krypty tylko, że zawalona i jest tam trochę szczurów, kretoszczurów. Kiedy będziesz w środku użyj liny na windzie, zejdź na dół. Na 2 poziomie znajdziesz trochę amunicji i pierwszą zbroję; kurtkę. Załóż ją i przeszukaj pozostałe szafki – znajdziesz drugą linę, użyj ją na drugiej windzie (ile tu drugich 😉 ) na 3 poziomie jest też kilka szczurów, powybijaj je i przeszukaj szafki w jednej znajdziesz pistolet maszynowy (wspaniała broń na początek gry). Jeśli już wszystko złupiłeś tu wyrusz w dalszą podróż.

 

Złomowo

Bardzo fajne miasteczko, pozwiedzaj je sobie, jest tu trochę roboty. Gdy będziesz w sklepie Killana (jest burmistrzem tego miasteczka) i z nim pogadasz to po rozmowie do sklepu wpadnie zabójca, pomóż ochroniarzom Killana zabić go. Kiedy walka się skończy Killan podziękuje ci za uratowanie życia i zleci ci zadanie zdobycia dowodów na szefa kasyna – Gizma. Po prostu idź do niego i zaoferuj swoje usługi by zabić Killana, rozmowa automatycznie się nagra. Potem pogadaj z burmistrzem i daj mu kasetę z nagraniem, weź strzelbę jako nagrodę. Idź do knajpy obok kasyna i przyłącz do drużyny Tycho (moim zdaniem najlepszy pomocnik). W knajpie będziesz świadkiem strzelaniny pomiędzy właścicielem baru a czachą, kiedy walka skończy się przeszukaj ciało czachy.Teraz pójdź do szefa policji Złomowa i idź zabić Gizma, po walce dostaniesz 500$. Potem wróć na pobojowisko i zbierz łupy, gangster ma bardzo fajny pistolet. Możesz tu jeszcze przyłączyć do drużyny milutkiego pieska, który jest całkiem przydatny. Teraz możesz wyruszyć do Hubu.

 

Hub

To moje ulubione miasto, masa tu wszelkiej maści pracodawców. Kiedy będziesz w śródmieściu idź do baru i pogadaj z Kennym, zaprosi cię na dół idź, za nim. Zaraz zacznie się rozmowa z Kaffarem, szefem wielkiej mafii. Bądź dla niego uprzejmy i przyjmij zadanie zabicia biznesmena Darena Wężowca. Dostaniesz zaliczkę 1000$, kup trochę sprzętu, w starej dzielnicy jest pewen facio, sprzedaj u niego niepotrzebne rzeczy. Potem idź do Wieżowca, zabijaj jego ochroniarzy na dworze – wtedy będzie łatwiej. Kiedy pozabijasz Darena i jego żonę, pozbieraj fanty i wracaj do Kaffara. Ten da ci 3000$ (niezły kapitał) i zleci ci następne zadanie – zabicie Jain (to taki wredny babsztyl Dzieci katedry (aż miło patrzeć jak ginie 😉 ). W tym momencie dostaniesz od Kaffara 4500$ i jego dozgonną wdzięczność. A teraz idź do szeryfa, powiedz, że Kaffar cię wynajął do zabicia Jain, nie będzie chciał wierzyć powie, że to ty jesteś jej mordercą . Powiedz jak może kwestionować twoją niewinność, wtedy zmięknie i poprosi cię o pomoc w załatwieniu Kaffara i da ci 300$ zaliczki a po akcji 1000 $ (Kaffar był hojniejszy, nie?) Ale ok, idź się porządnie uzbroić, jeśli masz wyćwiczoną ciężką broń kup Bazooke (moim zdaniem najlepsza broń w grze), jeśli masz wysoką percepcję kup snajperkę. teraz idź do szeryfa i ruszaj załatwić Kaffara (walka jest dysyć trudna). Teraz idź do kupca, który ma biuro na północ od komisariatu i przyjmij zadanie załatwienia sprawy ze znikaniem karawan. Idź do Harolda daj mu 10$ i niech prowadzi Cię do jaskini, jest tam szpon śmierci. Po zabiciu połaź po jaskini, zobaczysz leżącego mutanta Pogadaj z nim a da ci holodysk o atakach mutantów na karawany. Teraz wracaj do Hubu po nagrodę od kupca, tylko 500$ i jeszcze będzie fikać. Na południe od Sokoła (baru) siedzi taki facet w gruzach zaoferuj mu swoją pomoc. Jeśli masz wysoki poziom to przyjmie Cię. Jest tu jeszcze krąg złodziei. Ich baza znajduje się na starówce w pewnym dużym budynku. Zejdź po schodach na dół i pootwieraj kilka drzwi. Pogadaj z ich szefem. Powiedz mu, że chcesz dołączyć do kręgu. Dostaniesz zadanie aby ukraść naszyjnik Wieżowcowi ( jest w skrzyni Wieżowca w jego domu) kiedy mu go przyniesiesz dostaniesz wytrych elektroniczny (bardzo przydatny). I to tyle co jest do roboty w Hubie. Jedziemy dalej.

 

Nekropolis

Miasto ghuli, jest tu hydroprocesor potrzebny twojej krypcie. Wejdź do studzienki i przełaź kanałami na północ aż będziesz pod wododziałem. Wyjdź na górę, trochę tu mutantów. Nie bój się ich są (na razie) przyjacielsko nastawione. Zacznij je wybijać, kiedy skończysz pozbieraj fanty (fajna broń nie?). Teraz idź do środka budynku. Znajdziesz tam drabinkę, zejdź po niej na dół potem zejdź następną . Będziesz przy wejściu do Vault 12. Spotkasz tu ghule, zaatakują Cię, jednak są bardzo łatwe do pokonania. Następnie zjedź windą na poziom 3 i idź do pokoju zarządzania wodą. Napotkasz tam kolejne 3 ghule. Weź hydroprocesor i jazda do Krypty 13.:D

 

Krypta 13 (2)

Daj opiekunowi hydroprocesor i idź złożyć raport z misji. W sumie dostaniesz 10000exp. Otrzymasz nowe zadanie – musisz wyeliminować zagrożenir ze strony mutantów. Teraz sobie możesz połazić po Krypcie, ludzie będą Ci dziękować. A teraz wyruszamy w kolejną wyprawę na pustkowie.

 

Cieniste Piaski (2)

Gdy odwiedzisz Cieniste Piaski sołtys 🙂 powie, że chanowie (bandyci) porwali jego córkę. Poprosi Cię abyś ją odbił.

 

Chanowie – bandyci

To jest obóz bandytów, wyjątkowo wrednych bandytów. Nie są jednak tacy ciężcy do pokonania. Zaatakuj najpierw namioty, a gdy skończysz rusz na budynek. W chałupie jest ich szef, bardzo szybko sobie z nim poradzisz. Teraz idź na korytarz i otwórz drzwi za którymi stoi Tandi. Będzie ci bardzo wdzięczna za pomoc i przyłączy się do ciebie (jest to dość słaby pomocnik, radzę oddać ją sołtysowi:] trochę exp.)

 

Hub (2)

Nic się tu nie zmieniło, idź do starej dzielnicy, zaatakuj ruderę z bandytami. Kiedy skończysz otwórz zamknięte drzwi za którymi stoi pewien gość. Okaże się, że jest członkiem Bractwa Stali. W zamian za uratowanie życia wstawi się za ciebie w Bractwie. Jest to bardzo przydatne jeśli chcesz dostać Power Armor (pancerz wspomagany). Teraz idź do biura karawan i pojedź z nimi do Gruzów.

 

Gruzy

Gruzy dzielą się na trzy części: Adytum jest pod władzą miejscowej policji (regulatorów). Biblioteka i Ostrza to gangi, ale całkowicie niegroźne. Zbrojeniowcy, mają super wyposażenie do momentu kiedy nie dołączysz do Bractwa. Okazuje się, że burmistrz Adytum poszukuje chętnego do zabójstwa szefowej ostrzy. Najpierw jednak pogadaj z nią (szefową gangu)o tym, że Zimmer, burmistrz Adytum, wynajął Cię do jej zabicia. Powie Ci, że Zimmer chce jej śmierci gdyż myśli, że zabiła jego syna. Jednak tak nie było. Syna Zimmera zabili Regulatorzy. Dowodem na to jest holodysk z nagraniem transmisji Regulatorów. Zaproponuj jej swoją pomoc i powiedz, że zdobędziesz dla nich broń od Zbrojeniowców. Niestety po drodze do zbrojowni jest trochę szponów śmierci. Kiedy je powybijasz lub ominiesz pogadaj z szefem Zbrojeniowców. Okaże się, że mają dla ciebie pewne zadanie, masz powybijać wszystkie szpony śmierci i ich matkę. W zamian dostaniesz tyle broni ile zechcesz. Udaj się tam gdzie są jakieś szpony, wejdź do budynku i zejdź po schodach jest tam gniazdo szponów. Kiedy zabijesz maciorę wróć do Zbrojeniowców po broń. Dostaniesz masę super armat. Jak weźmiesz co trzeba, powiedz Gabrijelowi, że chcesz aby twoi przyjaciele dostali od nich broń w ten sposób uzbroisz ostrza. Teraz wróć do szefowej gangu, podziękuje Ci ona za pomoc (dostaniesz kilka tys. exp) i poprosi byś pomógł w szturmie na Adytum. Dobrze jest się zgodzić – nazbierasz dużoooo fantów. Po szturmie miejscowy kowal powie, że może ulepszyć twój karabin laserowy (karabin laserowy można znaleźć np. u Zbrojeniowców). Potem możesz iść do chemika, powie ci, że może ulepszyć ci Power Armor. Teraz wybierz się do Bractwa.

 

Bractwo Stali

Przed wejściem stoi Cabbot, kadet bractwa. Powie Ci, że możesz do nich dołączyć. Musisz wybrać się do Blasku (to taki bardzo napromieniowany, rozwalony bunkier). Zanim tam dojdziesz kup trochę anty radów i linę.

 

Blask

Przed wejściem szybko zjedz 2 anty rady. Teraz podejdź do tej dziury i użyj na niej liny. Kiedy będzie gotowe zejdź na dół. Jeśli zauważysz martwego człowieka w pancerzu wspomaganym przeszukaj ciało i weź wszystko. Możesz użyć żółtej karty na windzie i pozwiedzać piętra. Jest tam trochę fajnych rzeczy 😉 . A teraz wróć do Bractwa.

 

Bractwo Stali (2)

Powiedz Cabbotowi, że znalazłeś holodysk i daj mu go. Zostaniesz przyjęty do Bractwa. Zejdź na dół i idź na sale treningową. Pogadaj z paladynem. Spyta się co chcesz dostać za uratowanie kadeta z Hubu. Możliwe, że będzie miał Pancerz wspomagany, wtedy weź go. Pogadaj z nim jeszcze raz i powie, że jako kadet masz prawo dostać pancerz bojowy Bractwa i amunicję. Idź do faceta przy magazynie i odbierz rzeczy. Teraz idź do dowódcy paladynów Rambusa, bądź dla niego miły, bo albo cię wywali z Bractwa albo zaatakuje. Wypytaj go o wszystko. Teraz jedź windą na 4 poziom i pogadaj ze starszymi. Idź do Maxsona, generała Bractwa. Da Ci za zadanie przeprowadzić zwiad na północnym-zachodzie, zgódź się. Teraz idź na mapie na północny-zachód. Po drodze mogą cię zaatakować mutanci, rozwal ich. Kiedy dojdziesz w róg mapy wejdź do tego nieznanego zielonego kółeczka;-). Okaże się, że to baza wojskowa mutantów. Teraz wracaj do Bractwa. Zdaj raport Maxonowi, potem starszym, wpadnie trochę exp. Dostaniesz kolejne zadanie – rozwalić tę bazę. Do pomocy dostaniesz 3 paladynów. Weź snajperkę i bazookę.

 

Baza wojskowa

Na dworze jest kilku mutantów, bez problemów ich rozwalicie. Przeszukaj ciała weź holodysk i spróbuj odczytać. Teraz otwórz drzwi i wejdź do środka. Jesteś teraz sam…, a wokoło mutanci. Rozwal ich z bazooki a potem snajperką po oczach. Pola siłowe, których nie umiesz przejść po prostu napraw – wyłączą się na moment. Kiedy oczyścisz 1 poziom udaj się na 3, 2 jest tylko trochę mutków i broni :p. Na trzecim jest łatwo, najpierw druzgocący atak z bazooki, który prawie całe oddziały mutków niszczy, potem snajperką po oczach. Teraz idź na 4 poziom, przebywa tam porucznik mutków. Porozwalaj wszystko, powinieneś mieć już miniguna i dużoooo amunicji. Gdy mutki będą podchodzić to wal z miniguna (efekt murowany). Zanim dojdziesz do porucznika jego straż zaatakuje Cie, są oni silniejsi niż reszta mutków. Kiedy ich rozwalisz idź do porucznika… można z nim pogadać, jednak ja go od razu zabiłem. Na początek walnij w niego z bazooki rakietą kumulacyjną, to przebije jego pancerz 😉 ) i schowaj się za mur:). Kiedy podejdzie, to standardowo snajperką po oczach (u mnie dostawał takie krytyki, że się co chwile wywalał). Będzie ładnie umierać ;-). Przeszukaj jego ciało, będzie miał klucz do bomby atomowej 🙂 . Teraz idź do kilku łebków dzieci katedry – mają swoje laboratoriom (kadzie). Pogadaj z jednym, wtedy on popełni samobójstwo, weź kartę rejestracyjną i zaloguj się w w głównym komputerze. Pobierz pamiętniki i uruchom autodestrukcję bazy. A teraz uciekaj!!! 🙂 . Kiedy będziesz na dworze wyjdź na mapę. Zobaczysz filmik ukazujący jak się to wszystko wali. Wracaj do Bractwa.

 

Bractwo Stali (3)

Jesteś teraz wielkim bohaterem, idź do starszych po gratulacje i do Maxsona po nagrodę ( ja jej nie dostałem bo był jakiś bug i byłem dalej kadetem 🙁 ) może będziesz paladynem. I wracamy do Gruzów.

 

Gruzy (2)

Idź do biblioteki i poproś o pomoc w rozwaleniu dzieci katedry. Ich szefowa poda ci hasło, masz szybko iść do katedry.

 

Katedra

Ostateczny cel, będzie tam z tobą kilku ludzi w metalowych pancerzach. Wejdź do środka pogadaj z jedną zakonnicą, podaj jej hasło, zaprowadzi Cię do innego pokoju. Teraz możesz ją wypytać o co zechcesz (ma fajną twarz nie? 🙂 ) zaprowadzi Cię do tajnych schodów, idź za nią. Kiedy nie będzie umieć otworzyć drzwi ucieknie z klasztoru. Kiedy wyjdzie rozpocznij szturm :). Łatwo wszystkich rozwalisz potem otwórz drzwi prowadzące do schodów. Jeśli nie dasz rady, to idź na 3 piętro do Morfeusza, zabij go. Weź klucz i otwórz drzwi. Strażnicy mają skryto boya, fajny wynalazek zobacz sam 🙂 . Teraz pójdzie z górki. Idź na dół, podejdź do ściany koło szafek i zacznij na nią klikać. Podejdzie do niej zakonnik i na pewno Cię zaatakuje. Wraz z nim kilku mutantów i wisielców. Kiedy ich pokonasz właź do windy i jedź na 3 poziom. Rozwal wszystko. Teraz możesz pojechać na 4 poziom i wysadzić bombę atomową, lub przekonać mistrza, że czyni zło lub go zabić 🙂 . Najłatwiejsze jest wysadzić bomb w momencie gdy ja uruchomisz bierz nogi za obejrzyj filmik i … zostaniesz przeteleportowany (?) do krypty 13.

 

Krypta 13 (3)

Opiekun wygoni Cię – jesteś zagrożeniem dla krypty :(((((. Możesz go zabić i pozwiedzać kryptę, lecz kiedy z niej wejdziesz skończy się ta wspaniała gra.

THE END 🙂

Autor: Crzysiu, wszelkie prawa zastrzeżone:)

Jeden komentarz na temat “Solucja by Crzysiu – Fallout”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.