Profity w Fallout 2

Profity to umiejętności, które zdobywasz podczas wędrówki. Tutaj znajduje się ich opis, który pomoże ci podjąć decyzję które z nich wybrać. Poniższy opis częściowo przetłumaczyłem z oficjalnej instrukcji do Fallout 2.

Oznaczenia:

  • Strenght – Siła
  • Perception – Spostrzegawczość / Percepcja
  • Endurance – Wytrzymałość
  • Charisma – Charyzma
  • Intelligence – Inteligencja
  • Agility – Zręczność
  • Luck – Szczęście

 

ACTION BOY

Wymagania: Poziom 12, 5 pkt. Agility
Każdy poziom Acton Boy’a daje ci dodatkowego action points’a, którego możesz używać w walce jak chcesz.

 

ADRENALINE RUSH

Wymagania: Poziom 6, 1 do 9 pkt. Strenght
Z tym perkiem dostajesz 1 punkt do siły za każdym razem, kiedy stracisz połowę życia.

 

AWARENESS

Wymagania: Poziom 3, 5 pkt. Percepcji
Ten perk daje Ci więcej informacji kiedy egzaminujesz przeciwnika. Możesz zobaczyć ilość jego hit pointsów i broń w jaką jest uzbrojony (jeśli jest uzbrojony).

 

BETTER CRITICALS

Wymagania: Poziom 9, 6 pkt. Percepcji, 6 Luck, 4 Agility
Krytyki, które zadajesz podczas walki są bardziej dewastujące. Dostajesz 20% bonusu w tabeli krytyków. Masz prawie gwarantowane, że zadasz większe obrażenia. To jednak nie zwiększa szans na częstsze krytyki.

 

BONUS HtH ATTACS

Wymagania: Poziom 15, 6 pkt. Agility
Twój bohater może robić więcej ataków w stylu walki wręcz z tym perkiem podczas jednej tury. Liczba AP, które potrzebujesz na użycie tych ataków jest zredukowana do 1.

 

BONUS HtH DAMAGE

Wymagania: Poziom 3, 6 pkt. Agility, 6 Strenght
Dostajesz 2 punkty do zadawanych zniszczeń w walce wręcz za każdy poziom tego perka.

 

BONUS MOVE

Wymagania: Poziom 6, 5 pkt. Agility
Dzięki temu prekowi dostajesz 2 punkty akcji, które możesz wykorzystać tylko na ruch. Inaczej mówiąc w walce możesz chodzić o dwa pola więcej.

 

BONUS RANGED DAMAGE

Wymagania: Poziom 6, 6 pkt. Agility, 6 Luck
Twój bohater zadaje o 2 punkty obrażeń więcej, gdy używa broni palnej.

 

BONUS RATE OF FIRE

Wymagania: Poziom 15, 7 pkt. Agility, 6 Intelligence, 6 Perception
Ten perk pozwala strzelać twojemu bohaterowi trochę szybciej. Każde użycie broni palnej kosztuje Cię o 1 AP mniej niż do tej pory.

 

CAUTIOUS NATURE

Wymagania: Poziom 3, 6 pkt. Percepcji
Ten perk podnosi ci Perception o 3, określającą jak daleko zaczynasz od stworzeń przypadkowo spotkanych na pustyni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.