Zadania Pana House

WSZYSTKO ALBO NIC

Zaczynasz od pojawienia się na Zaporze Hoovera. Trzeba dostać się do sterowni i zainstalować w niej moduł przekierowujący.
Nie szarżuj samotnie, tylko powoli, ale skutecznie idź przed siebie wzdłuż Zapory, eliminując wrogów. Dotrzesz do wysokiego budynku po prawej. O niego Ci chodzi. Wejdź do środka i zjedź windą do poziomu biurowego. Wejścia do sterowni pilnuje ciężkozbrojna piechota RNK. Jeśli nie posiadasz StealthBoy’a, dzięki któremu możesz przemknąć między nimi niepostrzeżenie, pozostaje Ci użyć siły. Wydaje się, że strażnicy nie zareagują, jeśli nadal masz dobre stosunki z RNK.
Po zainstalowaniu modułu dostaniesz notatkę z rozkazem skierowanym do RNK, nakazującym wycofanie sił z obrębu Nowego Vegas. Pokażesz go generałowi po zakończonej bitwie.
Trzeba jeszcze ręcznie uruchomić elektrownie. Przełącznik znajduje się niedaleko, więc nie powinno być problemów ze znalezieniem go.. Gdy zasilanie zostanie przekierowane, musisz wyjść na zewnątrz.
Idź wzdłuż zapory do obozu Legata. Po drodze będziesz mijał roboty walczące z siłami Legionu. Przejdź przez most po lewej, a później w górę ścieżki. Legat to wymagający przeciwnik. Przygotuj najlepszą broń i medykamenty. Posiadając 100 Retoryki, unikniesz walki z Legatem. Gdy już się nim zajmiesz, trzeba będzie się rozprawić jeszcze z generałem RNK. Tutaj też można użyć Retoryki, Handlu lub Nauki. Niestety wszystko musi być na bardzo wysokim poziomie. Można też rzucić siły RNK na pastwę Securitronów, które szybko się z nimi rozprawią.
Nowe Vegas zostało w rękach Pana House. Podjedzie do Ciebie robot z AI Pana House i gra się zakończy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.