Zadania poboczne

KOJOTY

Zadanie rozpoczyna się podczas rozmowy z Kapitanem Parker’em, którego można znaleźć w Biurach Aerotechu.

Ostatnio znikają stamtąd ludzie. Kapitan zasugeruje, żeby poszukać wskazówek w Westside. Podobno zaginione osoby znały Świętego Jamesa.
Podczas dnia James znajduje się na terenie osady. W nocy śpi w swoim zamkniętym pokoju. Podczas odpowiadania na Twoje pytania, gość się zamota. Trzeba będzie przeszukać pokój jego i Dermota.
Pokoju obu mężczyzn znajdują się w budynku o nazwie Apartamenty Casa Madrid. Jeśli chodzi o Dermota, po prostu wejdź do jego pokoju i zabierz rejestr ze stolika.
Z tym drugim sytuacja jest nieco utrudniona. Pokój jest zamknięty. Możesz go oczywiście otworzyć, jeśli potrafisz. Będąc w środku zabierz pluszowego misia z łóżka.
Jeśli nie możesz otworzyć zamka, wejdź na piętro budynku i poszukaj tam Słodziutkiej. Posiada ona klucz do pokoju Świętego. Dobrym pomysłem jest dokonanie kradzieży. Klucz możesz też od niej kupić za 250 kapsli.
Posiadając oba dowody można już wracać do kapitana, by zakończyć zadanie i otrzymać 250 PD oraz 150 kapsli.

Pojawia się jednak opcjonalna wytyczna, która nakazuje rozmowę z dwoma porywaczami. Musisz to zrobić przed zakończeniem zadania. Poskutkuje to tym, że mężczyźni zaatakują i trzeba będzie ich zabić. Raczej nic cennego przy sobie nie mają. Może poza rękawicą wspomaganą.

Uwaga! Zadanie posiada chyba jakiś błąd. Gdy chciałem je zdać, za pierwszym razem nie było takiej możliwości. Dopiero gdy zakończyłem rozmowę i zagadałem do kapitana drugi raz, mogłem zakończyć zadanie.

3 komentarzy na temat “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.