Pilne sprawy

Zadanie otrzymujemy od Alice McLafferty, właścicielki Karmazynowej Karawany.

Na rynku pojawiają się kapsle, które wyglądają, jakby dopiero co zostały wybite. Niby nic nadzwyczajnego, ale jest ich naprawdę dużo. Na Twoim PipBoy’u zostaje zaznaczone miejsce pochodzenia kapsli. Trzeba się tam udać i wyłączyć prasę.

Po średnio-długim spacerku trafisz w końcu do Siedziby głównej Sunset Sarsaparilli. Wejdź drzwiami garażowymi do Hali fabrycznej.

W środku czekają na Ciebie roboty klasy Protectron. Na samym środku hali stoi poszukiwana prasa do kapsli. Musisz ją potraktować klawiszem akcji i usunąć wszystkie ważne części, dzięki czemu przestanie działać, a Ty zyskasz 3x złom.

Zanim wrócisz do Alice, powiedzieć że prasa już nie działa, możesz zechcieć pozwiedzać fabrykę. Trafisz na Festusa. Mechaniczną kukiełkę, która wytłumaczy Ci sprawę zagadkowych kapsli z gwiazdkami. Jednocześnie aktywuje się zadanie Legenda gwiazdy.

W nagrodę za poradzenie sobie z prasą dostaniesz 500 kapsli i trochę reputacji RNK, o doświadczeniu nie wspominając.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.