Zadania RNK

[nextpage title=”Za republikę, cz. 2″ ]

ZA REPUBLIKĘ, CZ. 2

Ambasador odeśle Cię do pułkownik Moore po dalsze polecenia. Znajdziesz ją na Zaporze Hoovera.

Pierwsze zlecenie polega na rozprawieniu się z Wielkimi Chanami. Jeśli nie będą chcieli wesprzeć RNK, należy ich zlikwidować.
Droga do kanionu Red Rock nie jest łatwa, ponieważ pełno na niej Kazadorów, które potrafią zaleźć za skórę.
Na miejscu musisz porozmawiać z Papą Chanem. Okazuje się, że Chanowie mają przymierze z Legionem, a Papa nie zamierza się wiązać z RNK.
Powinieneś teraz zabić Papę. Zaatakują jednak inni Chanowie i zrobi się jatka. Zamiast tego możesz wykonać zadanie O mój Papo i sprawić by władzę przejął Regis. W tym celu podczas wykonywania wspomnianego zadania, porozmawiaj z panią pułkownik, a ta zaproponuje Ci zabicie Papy w jego sypialni. Po prostu włam się do jego sypialni przez tylne drzwi, albo poczekaj na moment, gdy będzie z niej wychodził lub wchodził. Wykorzystaj to, by dostać się do środka i podłożyć mu do kieszeni jakiś środek wybuchowy, gdy zaśnie.

Drugie zlecenie dotyczy Omerty. Zrealizujesz je wykonując zadanie Jak mało wiemy, wybierając rozwiązanie zabicia szefów Omerty. Jeśli wcześniej zrobiłeś to zadanie i pomogłeś szefom, pojawi się opcja by okłamać panią pułkownik.

Kolejne wiąże się z władcą Vegas. Musisz zabić lub unieszkodliwić Pana House. Udaj się do kasyna Lucky 38, a następnie windą do apartamentu Pana House. Poszukaj terminalu niedaleko Pana House. Otworzy on ukryte drzwi. W tym momencie wszystkie Securitrony zwrócą się przeciw Tobie, więc czeka Cię walka. Gdy już się z nimi uporasz, użyj kolejnego terminalu, by uruchomić windę. Znajdziesz się w sali, dowodzenia Pana House.
Tutaj znajduje się terminal, który otwiera komorę izolacyjną Pana House. Po otwarciu jej, będziesz mógł odbyć z nim rozmowę. Po zakończonej rozmowie, wróć do terminalu. Dokonaj wyboru – zabicie Pana House, ale pozostawienie go w spokoju. Tak czy siak Pan House umrze po roku w skutek wystawienia jego organizmu na działanie czynników zewnętrznych.

Kolej na zajęcie się Bractwem Stali. Jeśli już się z nimi spotkałeś i wykonałeś zadania Pod osłoną mroku, Wizjer na zaślepkę i Starszy McNamara jest nadal u władzy, możesz rozwiązać to zadanie pokojowo. Jeśli nie spotkałeś wcześniej Bractwa, to po prostu teraz wykonaj te zadania.
Po zaprzyjaźnieniu się z Bractwem wystarczy tylko powiedzieć Starszemu, że RNK chce zniszczyć Bractwo. McNamara zaproponuje rozejm. Udaj się z propozycją do pani pułkownik. Stracisz nieco reputacji RNK, ale jeszcze sobie to odbijesz.
Drugą opcją jest zniszczenie Bractwa. Wejdź do ich bunkra, zejdź po schodach i wejdź do pokoju po lewej. Jest tam terminal kontroli wieżyczek, zabezpieczony trudnym hasłem. Możesz go użyć, jeśli planujesz wybić Bractwo dla zabawy, przed wysadzeniem reaktora. Cała zabawa polega na znalezieniu trzech kart dostępu, umożliwiających włączenie autodestrukcji. Jedną posiada Starszy McNamara (Hardin, jeśli zrobiłeś go Starszym), drugą Hardin (albo Ramos), a trzecią Skryba Taggart. Możesz normalnie ukraść. Cała trójka znajduje się na poziomie L2. Nie potrzeba Ci kart, jeśli posiadasz Naukę na 100 punktów.
Terminale, których poszukujesz znajdują się w pokoju, w którym przebywa zwykle Taggart. Możesz włamać się bezpośrednio do terminala autodestrukcji, albo użyć kart, by wygenerować hasło w terminalu po lewej.
Uruchomienie sekwencji spowoduje, że staniesz się wrogiem Bractwa i każdy jego członek zacznie Cie atakować. Walki są ciężkie dlatego najlepiej jest oczyścić poziom L1 za pomocą wieżyczek i po włączeniu sekwencji pobiec na ten poziom jak najszybciej, nie zważając na to, że do Ciebie strzelają. Inny sposób to użycie StealthBoy’a przed załączeniem sekwencji i wymknięcie się po cichu.
Gdy wyjdziesz na zewnątrz podziemny kompleks eksploduje, ale czeka Cię jeszcze walka z kilkoma Paladynami czekającymi na Ciebie przy wyjściu.

Czas zapewnić bezpieczeństwo samemu prezydentowi RNK. Jeśli nie zrobiłeś jeszcze zadania Zauważysz, kiedy się wydarzy, zostanie ono teraz aktywowane. Musisz je wykonać, by zaliczyć tę ostatnią część zadania.
Rozmowa z panią pułkownik zakończy przygotowania do bitwy. Zostaniesz zapytany, czy chcesz kontynuować, czy załatwić jeszcze inne sprawy. Jeśli zdecydujesz się ruszyć na bitwę, czeka Cię ostatnie zadanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.