Mod Mocni i Potężni

Przeglądają 10 wpisy - 1 przez 10 (z 10 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #5346
    dm1605
    Participant

    Hej.
    Jestem w trakcie tworzenia moda do gry Fallout 2 z dodatkiem Restoration Project 2.3.3 który podnosi poziom trudności walk w grze na zasadzie podnoszenia wytrzymałości i umiejętności bojowych poszczególnych npc-ów z którymi niejednokrotnie musimy walczyć żeby przetrwać.
    Mod ten na pewno uatrakcyjni grę osobom które po raz kolejny „podchodzą” do tego tytułu. Nie będzie już tak łatwo przetrwać i wygrać stosując metodę silnej ręki. Edytuję parametry prawie wszystkich npc-ów występujących w grze a na pewno większości tych znaczących. Wprowadzone zmiany nie tylko podniosą poziom walk ale także z balansują rozgrywkę.
    Generalnie mod znacznie podniesie wytrzymałość i odporność potężnych bestii w stosunku do ludzi, którzy również będą teraz „twardsi” ale nie tak jak mutanty, szpony śmierci i inne dziwadła.
    Napiszcie czy to dobry pomysł i pomóżcie wybrać tytuł dla moda.

    #5347
    Szponix
    Keymaster

    Będziesz potrzebował testerów?

    #5349
    szymkow171
    Participant

    Niezły pomysł na mod. To się przyda weteranom dla których przeciwnicy są za łatwi do pokonania. Może wybrać na tytuł „Difficult Battles Mod”

    #5352
    dm1605
    Participant

    Co do testerów to jak skończę tą modyfikację wrzucę ją do działu download, kto będzie tylko chciał będzie mógł testować. Jeżeli będziecie mieli jakieś uwagi to chętnie je uwzględnie w późniejszych poprawkach. Gotowa wersja alfa powinna pojawić się na stronie mniej więcej w ciągu tygodnia.
    Angielski tytuł to dobry pomysł więcej potencjalnych odbiorców 🙂

    #5356
    Szponix
    Keymaster

    W takim razie może nazwij go Bruisers. Będzie nawiązywało do jednego z traitów 😉 .

    #5396
    dm1605
    Participant

    Powitać.
    Mod jest wstępnie ukończony. Wysłałem Ci go na maila szponix

    #5400
    Szponix
    Keymaster

    OK, ale na razie nic nie dostałem na maila. Ile ten mod waży? Jeśli dużo to może stąd opóźnienie.

    #5401
    dm1605
    Participant

    Mod waży trochę ponad 6 MB.

    #5406
    szymkow171
    Participant

    To oznacza, że ten mod i ten pod Marcusa będzie twoim najlepszym i najbardziej pomocnym modem ( który mało waży )

    #5409
    dm1605
    Participant

    Zgadza się Szymkow to moje najlepsze mody bo innych nigdy nie zrobiłem :).
    A oto ogólnie zmiany jakie wprowadza ta modyfikacja :
    Mod zmienia przedewszystkim wytrzymałość NPC-ów znaczących tzn. takich z którymi musimy walczyć żeby przetrwać, bądź
    zabicie ich mogło by przynieść nam jakieś kożysci w grze( rozwiązanie questa, zdobycie ekwipunku ). Pozostawia bez zmian postacie takie jak zwykli mieszkańcy miast,
    ćpuny, dzieci itd. Punkty wytrzymałości są teraz realnym odwzorowaniem tężyzny fizycznej i krzepy NPC-ów i innych stworów, np. większy bandzior taki gangster będzie miał więcej pk.
    wytrzymałości od zwykłego zbira z kolei napewno nie będzie wytrzymalszy od mutanta czy innej wielkiej kreatury. Dzięki temu mod doda grze swego rodzaju balansu i realizmu.
    W mniejszym stopniu zmianie ulegają pozostałe statystyki takie jak odporności na poszczegulne typy obrażeń, system SPECJAL, czy umiejętności postaci.
    Dodatkowo w paru lokacjach zwiększa ilość wrogich przeciwników których musimy ominąć lub wyeliminować.
    Generalnie mod podniesie nieznacznie trudnosć wszystkich walk w szczególności tych z potworami, mutantami i robotami gdyż one uległy największemu wzmocnieniu.
    Mod oczywiście zawiera już w sobie „Mod wzmacniający Mrcusa”.

    Każdy kto będzie chciał dodać jakieś swoje uwagi co do tego moda niech śmiało pisze w tym temacie.
    Miłej gry 🙂

Przeglądają 10 wpisy - 1 przez 10 (z 10 w sumie)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.