Wątek główny

TO DOPIERO KOPNIAK W ŁEB

Zaczynasz grę. Budzisz się w domu Doktora Mitchella, bo tym, jak uratował Ci życie, wyjmując kulę z głowy i opatrując ranę.

To zadanie ma na celu tylko i wyłącznie umożliwienie graczowi stworzenia postaci. Zaraz po obudzeniu musisz wybrać imię. Następnie Doktor wręczy Ci maszynkę, dzięki której ustalisz wygląd postaci. Gdy będziesz miał to za sobą nadchodzi czas na ustalenie statystyk, wybranie trzech biegłości i dwóch cech postaci. Odbywa się to za pomocą śmiesznej maszynki wyglądającej trochę jak automat do gier i pytań zadawanych przez Doktorka.

Gdy wszystko będzie ustalone Doktor wręczy Ci PIPBoy’a i Strój z Krypty 21. Następnie będziesz mógł wyjść na zewnątrz. Będzie tam na Ciebie czekała Sunny Smiles, która zaproponuje udział w treningu, podczas którego nauczysz się niektórych zasad rządzących grą. Jeśli się zgodzisz uruchomisz samouczek.

Jeden komentarz na temat “Wątek główny”

  1. Jeżeli chodzi o Manny’ego w Novac, to wcale nie trzeba z nim rozmawiać. Wystarczy iść do jego pokoju w motelu i aktywować terminal. Ze znajdującej się tam wiadomości dowiadujemy się, że współpracuje on z Chanami i że są oni w Boulder City.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.