Translate this page 翻译此页 Preložit tuto stránku Traduire cette page Diese Seite übersetzen Перевести эту страницу
 

Fallout 2 > Porady > Solucja #3



SIERRA ARMY DEPOT

Na poczatek zabijamy pare wiezyczek (1200 exp). W malym garazu z lewej znajduje sie pocisk do Howitzera, zabieramy go i wchodzimy do budynku po prawej, tu znajduje sie ta bron. Wkladamy pocisk i odpalamy, drzwi zostaja otworzone. Wchodzimy do srodka, w biorku znajdujemy papier z haslem. Pozniej otwieramy drzwi obok i bierzemy holodysk. Do komputera obok wpisujemy haslo, znalezione przed chwila. Pola silowe na tym levelu zostaja zniszczone. Idziemy do laboratiorum, na ziemi lezy zel ktory zabieramy a w szafce oko i kolejny holodysk. Uzywamy oka na urzadzeniu kolo windy i jedziemy na drugi poziom. By zniszczyc pole silowe uzywamy repair na genratorach (uwaga! 3 nieudane proby zniszczenia i alarm zostanie wlaczony). Znajduje sie tu zbrojownia, otwieramy pierwsze drzwi lockipikiem, uzywamy komputera i blokujemy stacje naprawcze (200 exp). Idziemy do nastepnych drzwi i rowniez dzieki lockipikowi je otwieramy. Zabieramy ze zbrojowni przydatne rzeczy, wracamy i jedziemy na 3 pietro. Idziemy do komputera na wprost nas i mowimy ze jestesmy przyjacielem. Wracamy i idziemy w prawo. Na rozwidleniu idziemy do pokoju na dole, tam z kosza bierzemy holodysk. Potem idziemy w gore i do pokoju po prawej stronie. Tam ze skrytki w scianie wyciagamy nastepne oko a z biorka jeszcze jeden holodysk. Blisko znajduje sie komputer Skynet, obiecujemy pomoc w wydostaniu sie (ale nie prosimy o wylaczanie systemow bezpieczenstwa). Wracamy i uzywamy drugiego oka na windzie z lewej i jedziemy na 4 poziom. Idziemy w prawo az natrafimy na pokoj z rozwalonymi drzwiami. Zbieramy zawartosc, w pokoju po lewo od niego znajduje sie cialo, przeszukujemy je. W biorku w pokoju na koncu korytarza znajduje sie sporo medykamentow i ostatni holodysk. Otwieramy pole silowe i podchodzimy do komputera. Potrzebny nam mozg, probojemy zdobyc jeden, moze byc szalenca, szympansa, normalnego czlowieka albo cyborga (najlepszy). Gdy juz mamy, wracamy na poziom 1 poniewaz jedyna rzecza potrzebna jeszcze do uruchomienia robota jest silnik. Wywolujemy alarm uzywajac urzadzenia kolo windy i zabijamy kilka slabszych robotow (2200 exp), jednemu z nich zabieramy silnik i wracamy na poziom 3, na sam koniec korytarza gdzie znajduje sie niekompletny robot. Najpierw uzupelniamy zel, pozniej wkladamy mozg (wymagany wysoki wspolczynnik scince 500 exp) i na koniec wymieniamy silnik. Uruchamiamy robota z komputera w pomieszczeniu obok. Robot chetnie przylaczy sie do naszej druzyny. Wychodzimy z S.A.D. i jedziemy do Military Base.


MILITARY BASE

Najpierw przeszukujemy namioty, nastepnie musimy zabic kilka psow (660 exp). Stoi tu wagonik, obok lezy pret, nalezy go zamontowac na nim, na pret nalozyc ladunek wybuchowy i calosc popchnac (5000 exp). Wchodzimy do srodka, zabijamy szczura i przeszkujemy cialo, holodysk 1 (holodysk 5 jest w namiocie na powierzchni). Potem idziemy w gore i do supermutatnta po lewej, uzywamy na nim serum ktore mamy z NCR (1000 exp). Teraz wracamy i idziemy w druga strone, trzeba naprawic generator (1500 exp) i pojechac na 2 poziom. Tu ogromna wojna przed nami, najpierw schodzimy w dol i zabijamy supermutantow w pokoju a pozniej reszta sie zleci sama. Po zabiciu wszystkich i znalezieniu holodysku 2 jedziemy na 3 poziom. W jednym z cial znajdujemy 3eci holodysk. W szafce w pokoju z prawej znajduje sie Green Memory Module. Zabijamy wszystkie mutanty i jedziemy na 4 poziom druga winda. Znajduje sie tu Melchior, mutant czarodziej ktory z kazda tura przywoluje swoich sprzymierzencow (dopoki go nie zabijemy). Wiec mozna nabic tu pokazna liczbe exp. (znajdujemy takze holodysk 4). Wychodzimy i jedziemy do Navarro.


NAVARRO

Schodzimy z druzynka na dol i zabijamy wszystkich pewnie bez wiekszych problemow (3750 exp). Otwieramy szafke komandora i zabieramy z niej FOBa (3500 exp). Mamy juz wszystkie czesci by uruchomic statek i ruszyc na Enklave. Jesli chcemy mozemy rowniez wyjsc na powierzchnie i zabic tu wszystkich, ale nie jest to wymagane. Jedziemy do San Francisco.


SAN FRANCISCO

Zostawiamy druzynke tutaj. Bierzemy ze soba GECKa, bozara (800 naboi), pulse rifle (100 naboi), ladunek wybuchowy, stimpaki, super stimpaki, NavCom Part. FOBa i udajemy sie na statek. Schodzimy w miejsce gdzie wczesniej zjadowaly sie alieny, po lewo znajduje sie pomieszczenie do ktorego musimy sie dostac. Uzywamy FOBa na na mechanizmie przy drzwiach, wchodzimy do srodka i po drabinie wchodzimy na wyzszy poklad. Uzywamy NavCom Part na komputerze z prawej strony, teraz statek jest juz gotowy do odplyniecia. Idziemy tam gdzie jest kapitan statku, uzywamy komputera i klikamy "Go". Po obejzeniu swietnego filmiku znajdziemy sie na Enklavie.


ENCLAVE

Za samo doplyniecie zdobywamy 15000 exp. Wchodzimy do srodka, na takim wlasnie placu stoczymy ostateczna bitwe, ale to dopiero pozniej. Idziemy w dol i schodzimy schodami. Po lewo znajduje sie mala zbrojownia, mozna w niej znalezc np. Vindicator Miniguna. Idziemy dalej w dol az do miejsca gdzie wiezieni sa ludzie, odnajdujemy Elder i rozmawiamy z nia. Teraz schodami obok idziemy znow pietro nizej. Teraz czeka nas labirynt. W pokoju z lewej mozna znalezc Adv Power Armor Mark II najlepsza zbroje w grze i 2X Gauss Rifle. W tym z prawej Gecka i troche medykamentow. Trzeba tu sie troche pomeczyc, ale to dobrze zrobi kazdemu. Za przejscie "puzzle room" dostaniemy 2500 exp. Dostajemy sie teraz na pietro gdzie znajduje sie prezydent, sa dwie mozliwosci: 1. kladziemy kolo prezydenta ladunek wybuchowy, eksplozja zabija go, zabieramy karte, albo 2. zabijamy wszystkich na tym poziomie i rowniez zabieramy karte z ciala prezydenta. Idziemy na nastepny poziom, przejscie jest u gory tej lokacji. Tam schodzimy w dol do doktorka ktory jest pilnowany przez goscia w Power Armorze. Rozmawiamy z nim i prosimy o poczatek odliczania. Dostajemy za to 12500 exp i mamy 10 min na ucieczke. Wracamy na poprzedni poziom, schody do ktorych drzwi byly zamkniete do tej pory (u dolu) teraz sa otwarte. Idziemy nimi, potem przechodzimy do nastepnej lokacji. Tu stoczymy ostateczna walke. Stoi tu sierzant Granite, jesli z nim odpowiednio porozmawiamy przylaczy sie do walki z Frankiem Horriganem. Nie idziemy rozmawiac z nim tylko do komputera na dole i zmieniamy cele wierzyczek by zamiast nas atakowaly Horrigana. (ale wtedy lepiej nie przylaczac Granite i rozwalic go razem znim) Za rozwalenie go dostaniemy 12250 exp, teraz tylko wychodzimy drzwiami - END OF GAME.
Idź do strony   <<      

 

Komentarze

damlon | 19 lis : 07:20
Gość


Odpowiedz
nie rozómiem tego jak herlod przerzył jedynke i dwujke



Wyślij komentarz

Temat:
Nick:
Komentarz:


optymalizacja dla FF 3.6, Opera 10, Chrome 6, IE 8 oraz wszystkie wzwyż min. res. 1024x768
grafika obsydian, wykonanie i site copyrights by deat(c)hclaw © 2002-2012
all rights reserved fallout i interplay są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy interplay.
fallout 3 i bethesda są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy bethesda softworks.

Nasza polityka prywatności | Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!