Patch v1.1 do wersji PL już jest

Cenega wypuściła już patcha do trzeciej części Fallout, w wersji polskiej. Polscy posiadacze wersji PCtowych, którzy nabyli Fallout 3 od Cenegi mogą nareszcie się nim cieszyc.

Niestety ze względu na wielkość pliku nie mogę go wrzucić na nasz serwer. To prawie 50 MB – jak na nasze warunki nieco za wiele … Możecie jednak ściągnąć go ze strony Cenegi.

Lista poprawek jest naprawdę duża. Nareszcie wygląda to jak prawdziwy patch, bo poprawia liczne błędy w samej grze: bugi w questach, postacie już nie znikają i podobno gra jest bardziej stabilna. Lista jest długa. Całą znajdziecie w rozwinięciu newsa…

Lista poprawek jest naprawdę duża. Nareszcie wygląda to jak prawdziwy patch, bo poprawia liczne błędy w samej grze: bugi w questach, postacie już nie znikają i podobno gra jest bardziej stabilna. Lista jest długa. Całą znajdziecie w rozwinięciu newsa…

Poprawione błędy:
  • Komunikat o pojawieniu się znajomego nie zatrzymuje już gry. (Playstation 3)
  • Naprawiono sporadyczne wychodzenie gry do systemu podczas wczytywania lub czekania.
  • Usunięto migotanie pasków zdrowia przyjaznych lub neutralnych postaci podczas otrzymywania obrażeń.
  • Wyeliminowano błąd, na skutek którego pewne postacie od czasu do czasu znikały ze świata gry.
  • Martwe postacie nie wracają już do życia, jak im się to czasem zdarzało.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem strzałów z lasera Gatlinga.
  • Dopracowano menu fryzur, które od czasu do czasu nie pojawiało się w odpowiedni sposób.
  • Dodano możliwość zmiany przycisków odpowiadających za system V.A.T.S. i Pip-Boy’a.
  • Wyeliminowano rzadko występujący błąd, kiedy to po wczytaniu gry bohaterowie niezależni dziwnie się zachowywali.
  • Naprawiono kilka błędów w zadaniach, których nie można było zaktualizować poprzez rozmowę z postacią czy za pomocą interkomu.
  • Korzystanie z AntyRadu na ekranie statusu (Pip-Boy) nie powoduje już wyjścia gry do systemu.
  • Usunięto błąd, przez który gracz nie mógł wyjść z ekranu awansu, jeśli umiejętności jego postaci miały maksymalną wartość.
  • Wyeliminowano błąd, przez który towarzysze postaci gracza czasem nie pojawiali się po przejściu do lokacji wewnętrznej.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, powodujący zablokowanie się na ekranie systemu V.A.T.S..
  • Gra nie wychodzi już do systemu podczas walki bohaterów niezależnych posiadających nieprawidłowe parametry.
  • Stacje radiowe będą odtwarzane prawidłowo, jeśli gracz wcześniej odsłuchiwał je przez Pip-Boy’a. (Playstation 3)
  • Podczas korzystania z kontrolera konsoli Xbox 360 w menu otwierania zamków będzie już działać wibracja. (PC)
  • Usunięto błędy powodujące sporadyczne wyjścia gry do systemu podczas wczytywania i zapisu gry.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, kiedy to bohater zapadał się w podłoże podczas korzystania z systemu V.A.T.S..
  • Tryb SLI jest już prawidłowo wykrywany dla kart firmy NVIDIA. (PC)
  • Profit piaskowy dziadek nie działa już na dzieci.
  • Czasem po uzyskaniu trafienia krytycznego z karabinu kolejowego gra wychodziła do systemu, błąd ten został usunięty.
  • Poprawiono sposób chodzenia postaci niezależnych, które nie będą już ginęły od upadków.
  • Usunięto rzadko występujący błąd, zatrzymujący prawidłową pracę kontrolera.
  • Gra nie wychodzi już do systemu podczas wielokrotnego zakładania i upuszczania strojów lub pancerzy.

Poprawki w zadaniach:

  • Wyeliminowano kilka przypadków, w których przedmiot związany z zadaniem zostawał w ekwipunku bohatera na stałe, nawet po wykonaniu misji.
  • „Kłopoty na własnym podwórku”: naprawiono rzadko występujący błąd, kiedy to wołanie o pomoc nie było odtwarzane.
  • „Życiodajne wody”: brama Cytadeli otwiera się już prawidłowo, jeśli gracz użyje opcji szybkiej podróży po wyjściu z tuneli kolejowych, ale zanim dotrze do niej z doktor Li.
  • „Nie ma jak w domu”: uszkodzone protektrony z Dużego Miasta teraz stają się aktywne w odpowiednim czasie.
  • „Amerykański sen”: naprawiono błąd, przez który bohater nie mógł zabrać swoich rzeczy z szafki obok drzwi, jeśli uprzednio wyszedł z pomieszczenia.
  • „Wyłącznie interesy”: usunięto możliwość zdobycia nieskończonej ilości kapsli.
  • „Życiodajne wody”: wyeliminowano rzadki przypadek, kiedy to postać ojca nie miała nic do powiedzenia w danej sytuacji.
  • „Poszukiwanie raju”: naprawiono błąd, wskutek którego następowało tylko zaciemnienie obrazu, bez przeniesienia do Raven Rock, jeśli bohater miał ze sobą towarzysza lub był w trakcie walki.
  • Naprawiono kilka błędów, pozwalających nabijać punkty doświadczenia podczas rozmów z pewnymi postaciami.
  • Naprawiono błąd u robota z Fortu Bannister, pozwalający nabijać punkty doświadczenia.
  • „Amerykański sen”: usunięto problem z zawieszaniem się sterowania podczas wykonywania tego zadania.

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.