Dialogi w Fallout: New Vegas

Na forum Bethesdy poświęconym Fallout: NV można przeczytać kilka wypowiedzi twórców na temat dialogów.

Każdy dialog oparty na umiejętności ma dwa warianty: jeden dla wysokiej umiejętności (co skończy się sukcesem) i drugi dla niskiej (co skończy się porażką). Jeśli nie spełniasz określonych wymagań, zobaczysz opcję drugą.
(…)
Jest kilka powodów dla których to stosujemy:

  • w ten sam sposób, jak zamknięty sejf, przekraczający Twoje umiejętności otwierania zamków, wskazuje graczowi, ze istnieje inna opcja
  • niektóre z odpowiedzi NPC’ów na kwestie niskiej umiejętności mogą być całkiem zabawne

(…)
Chce też wyjaśnić, co oznacza stwierdzenie „brak kary za porażkę”. Oznacza to tylko tyle, że nie skończysz w gorszej sytuacji niż byłeś przed wybraniem tej opcji. Jeśli wpada jakiś gość i chce Cię zabić, nadal będzie chciał to zrobić, jeśli nie przejdziesz testu na Retorykę, żeby go od tego odwieźć.

 

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.