Lucky Atom

Beta spolszczenia Fallout 1.5 – podsumowanie pierwszego tygodnia

Pierwszy tydzień otwartej bety za nami. Dzięki Waszej pomocy udało nam się zidentyfikować i poprawić ogromną ilość błędów. Dobrą wiadomością jest to, że w ok. 90% zgłaszacie te same problemy. Jest więc nadzieja, że po ich naprawieniu będziemy mieć kandydata do wersji finalnej.

Zrobimy tak: wszystkie osoby wyszukujące błędy ściągają dzisiaj najnowszą paczkę z tłumaczeniem i zaczynamy drugą turę testów. Tym razem błędów powinno być znacznie mniej. Jeśli uda się je wszystkie naprawić w następnym tygodniu, uznamy, że beta została zakończona. Proszę zgłaszać błędy tak, jak do tej pory – na maila.

W rozwinięciu newsa znajdziecie listę dotychczasowych poprawek.

Lista poprawek dokonanych w paczce spolszczającej:

  • Ogólne
    • naprawiono problem polegający na tym, że nazwy niektórych elementów scenerii były po angielsku
    • dodano brakujące opisy przedmiotów i postaci
    • naprawiono błąd pojawiający się podczas rozmowy z towarzyszami na temat pancerzy
    • dodano wiele tekstur z polskiego wydania Fallout 2
  • Nowa Nadzieja
    • poprawiono literówkę w opisie naszyjnika
    • usunięto błędy pojawiające się w rozmowie podczas próby oddania naszyjnika
  • Rat Hole
    • naprawiono błędy pojawiające się podczas rozmowy z barmanem
    • poprawiono błąd w opisie zadania polegającego na dostarczeniu medykamentów
    • naprawiono błąd polegający na błędnych opisach postaci
  • Sedit
    • naprawiono błędy podczas przeglądania tablicy ogłoszeń
  • Corath
    • już nie wywala gry podczas rozmowy z Szeryfem
    • już nie wywala gry podczas rozmowy z Suzan
    • Ademar – naprawiono błąd polegający na tym, że postać miała angielskie teksty i podczas próby rozmowy gra się crashowała
    • Cedrick – naprawiono błąd polegający na tym, że postać miała angielskie teksty i podczas próby rozmowy gra się crashowała
    • naprawiono problemy z dialogami postaci Prawomówca
    • naprawiono problemy z dialogami postaci Nestor
    • Morton – angielska kwestia dialogowa została zamieniona na polską
    • naprawiono problemy z dialogami postaci Bill
    • naprawiono problemy z dialogami postaci Gordon
    • naprawiono problemy z dialogami postaci Wanda
  • Odrodzenie
    • rozmowa ze Zbawcą nie wywala już gry

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

10 komentarzy na temat “Beta spolszczenia Fallout 1.5 – podsumowanie pierwszego tygodnia”

  1. wywala przy misji od Frederyka z Sedit gdy bierzemy od niego misje eskorty karawany po misji wybicia raidersow w zaginionym miescie

    1. 1. W newsie masz linka do postu tłumaczącego, jak się zgłasza błędy. Podpowiedź: nie tak, jak Ty zrobiłeś
      2. Nie wywala. Wczoraj zostało naprawione. Ponownie – gdybyś przeczytał posta i odwiedził temat poświęcony raportowaniu błędów, to dowiedziałbyś się, że przed zgłoszeniem błędu warto jest ściągnąć spolszczenie jeszcze raz, bo być może Twój błąd został już naprawiony.

      Ludzie, po raz kolejny proszę – czytajcie, co się do Was pisze.

  2. Hej, czy jest szansa, że po Fallout 1.5 rozpocznie się tłumaczenie Fallout(2) of Nevada? W razie czego mogę pomóc na tyle na ile będę potrafił.

      1. W sumie patrząc po wersji ENG jeszcze trochę czasu minie zanim będzie można się tym na poważnie zająć, ale biorąc pod uwagę rozmach jest na co czekać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.