Fallout 1

Fallout et tu – jedynka na silniku dwójki

Wielbicieli falloutowych modów może ucieszyć wiadomość, że istnieje projekt o nazwie Fallout et tu. W skrócie przenosi on Fallouta 1 na silnik Fallouta 2.

Z pozoru może się wydawać, że taka konwersja to strata czasu, bo przecież obie gry mają praktycznie ten sam silnik. Chodzi tu jednak bardziej o to, żeby odtworzyć pierwszą część, wykorzystując jak najwięcej ulepszeń oferowanych przez drugą część serii.

Projekt oferuje:

  • prawie dokładnie przeniesienie pierwszej części na silnik drugiej
  • zintegrowany Hero Appearance mod – modyfikacja, która pozwala dostosować wygląd postaci gracza
  • dodano niektóre bronie znane z Fallout 2
  • interfejs handlu znany z Fallout 2 (opcjonalne)
  • NPCów można odpychać, jeśli stoją na drodze
  • towarzysze zdobywają poziomy i zmieniają wygląd, jeśli zmieni im się pancerz
  • kontrola towarzyszy podczas walki (opcjonalne)
  • automatyczne otwieranie i zamykanie drzwi (opcjonalne)
  • szybsze podróże na mapie świata, dzięki własnemu motocyklowi (opcjonalne)
  • możliwość kontynuowania gry po zakończeniu linii fabularnej (opcjonalne)
  • poprawki błądów znanych z oryginalnej wersji gry

Przypominam, że nie jest to jedyny sposób, by zagrać w „ulepszonego” pierwszego Fallouta. Możecie użyć moda Fallout Fixt, by bezpośrednio poprawić grę.

Avatar

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

6 thoughts to “Fallout et tu – jedynka na silniku dwójki”

  1. Czy wciąż będzie się dało zbudować postać klepiącą z pięści w cenie 1 PA za atak? Jak słowo daję, nigdy nie grałem lepszą maszynką do mielenia mięsa.

    1. Możliwe, że dużą część tłumaczenia można wziąć z polskiej wersji pierwszego Fallouta. W obu częściach działa to na tej samej zasadzie. Pytanie tylko czy twórcy moda nazwali pliki tekstowe tak samo jak w Fallout 1.

      1. Wygląda na to że struktura plików jest znacząco różna, samo wrzucenie spolszczenia tam gdzie są w fallout 1 sprawia że gra w ogóle nie działa przez to że jak twierdzi komunikat z błędem, program próbował podzielić przez zero. No cóż, szkoda, bo to jedyny sposób jaki znam żeby mieć fallout 1 bezramkowym oknie i nadal mieć ikonę na taskbarze, przy ustawianiu tego w oryginalnym FO1 ta ikona znika.

        1. Ponieważ pliki z Fallout „Et Tu” a Fallout 1 są połączone z Fallout 2, a dokładnie z Restoration Project. Trwają pracę polonizacyjnę; dziś bądź jutro powinno być gotowe, o ile nie napotkam problemów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.