Wojownik Krypty

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądają 5 wpisy - 1 przez 5 (z 5 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #8423
    Wojownik Krypty
    Participant

    Zależy od posiadanej wersji. Są wersje Fallouta 2, które w pewien sposób zostały ocenzurowane (nie rozumiem po co, ale domyślam się, że chodzi o Australię i Niemcy) i są wersje ze wszystkimi smaczkami. Jeżeli jednak to nie kwestia wersji gry to może potrzebna jest określona broń aby wywołać zdarzenie? Nie pamiętam, ale na pewno kiedyś udało mi się wywołać to zdarzenie.

    #8422
    Wojownik Krypty
    Participant

    Cubik twój post to taki misz-masz, bo napisałeś, że silnik Fallouta 2 jest przestarzały w porównaniu z FOnline, który pozwala na większe możliwości, ale pomimo tego wolisz pchać się w ten pierwszy i jednocześnie narzekać, że na FOnline nie ma modów single player. No nie ma, bo ludzie idą w starocie zamiast nowe mody klepać pod nowszą platformę i rozwijać tę platformę a nie czekać niewiadomo na co. Nie wiem czy ktokolwiek korzysta ze starego TLA SDK mając do dyspozycji 2238, Reloaded1, Reloaded2 SDKs, które mogą posłużyć jako baza.

    Według mnie lepiej jest tworzyć na FOnline, bo język skryptów jest bardzo zbliżony do C++ i można pisać w miarę sensowny kod na miarę 2018 roku, a nie bawić się w starocie typu mix proceduralnego C i Pascala.

    Nie mniej jednak uważam, że sam silnik powinien być udostępniony społeczności i trafić w dobre ręce ludzi, którzy coś z niego zrobią, bo obecnie wszystko stoi w miejscu.

    #8409
    Wojownik Krypty
    Participant

    Zrobili praktycznie całą grę nie tak, a zapowiedziana „76” tylko jeszcze pogłębi upadek.

    #8399
    Wojownik Krypty
    Participant

    Wiem, że półroczny temat, ale muszę zapytać.

    Robisz moda na silniku Fallouta 2 czy może pokusisz się o zastosowanie silnika FOnline? Na tym drugim akurat mapper jest bardzo przyzwoity i zapewne łatwiej byłoby ci znaleźć kogoś ze społeczności, który tworzył mapy dla różnych serwerów np. Reloaded, Ashes of Phoenix itp. Nie wiem jak wygląda sprawa z modowaniem na podstawie Fallouta 2, ale myślę, że w FOnline znalazłbyś szybciej dobrych mapperów.

    Możesz sprawdzić na https://fodev.net/forum/

    I jeszcze na forum FOnline Reloaded w dziale dotyczącym warsztatu. Są tam poradniki do m.in. mappera.

    #8398
    Wojownik Krypty
    Participant

    Również polecam zainstalować mod Restoration Project, ponieważ wtedy granie w Fallouta 2 daje największą satysfakcję i przyjemność. Polecam ten mod wszystkim, którzy chcą zagrać w moim zdaniem „gotowego” Fallouta 2. Tak, tak – mod dodaje sporo wyciętej zawartości, która miała się pojawić, ale niestety z różnych przyczyn nie znalazła się w grze. Oprócz tego mod poprawia błędy i usprawnia grę.

Przeglądają 5 wpisy - 1 przez 5 (z 5 w sumie)