Drako_Schiffer rozpoczął temat Polonizacja "Fallout 1 in 2" – Alpha i prośba o pomoc. na forum Fallout 1 5 miesięcy, 1 tydzień temu
No i witam. Zarwana nocka i oto jest, polonizacja do modyfikacji, przenoszącej F1 na silnik F2. Jest to wersja Alpha: Wytłumaczenie poniżej instrukcji instalacji.
Instrukcja instalacji:
„””Wymagane zainstalowane: Fallout 1, Fallout 2.”
1. Pobieramy modyfikację Fallout Et Tu… tu. – htt…[Czytaj więcej…]fffffffff odpowiedziało na temat Zaledwie prawie zapowiedź na forum Falloutowe mody 6 miesięcy temu
Z przyjemnością, ale jeszcze nie teraz. Chciałbym zaplanować PR starannie 😀
fffffffff odpowiedziało na temat Zaledwie prawie zapowiedź na forum Falloutowe mody 6 miesięcy temu
Ogólnie we wrześniu pojawi się grywalna wersja demo w ramach beta testów. Także jakby co to [email protected]
Drako_Schiffer commented on the post, Fallout et tu – jedynka na silniku dwójki 7 miesięcy temu
Ponieważ pliki z Fallout „Et Tu” a Fallout 1 są połączone z Fallout 2, a dokładnie z Restoration Project. Trwają pracę polonizacyjnę; dziś bądź jutro powinno być gotowe, o ile nie napotkam problemów.
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Skad ta lojalnosc? na forum Rozmowy ogólne 9 miesięcy, 3 tygodnie temu
Tutaj zagłębiamy się w sferę filozoficzną, próbując odnaleźć motywy Nadzorców Krypt. Równie dobrze, możemy popatrzeć na wszystkie Krypty i wysnuć wnioski:
Krypta 13 – Nadzorca najprawdopodobniej z desperacji wierzył w zwycięstwo Enklawy, to znaczy; w Stany Zjednoczone. Można to wywnioskować z ostatniego wpisu, nim został zamordowany po wyg…[Czytaj więcej…]
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Fallout 2 problem techniczny podczas walki na forum Problemy i pomoc 9 miesięcy, 4 tygodnie temu
Wygląda jakby gra działała w tle. Zerknij czy nie masz jej odpalonej w oknie w niepoprawnej rozdzielczości.
Jeśli to nie zadziała, zmień tryb graficzny [Direct 7 -> Direct 9]
Jeśli to nie zadziała, spróbuj tryb kompatybilności z Windows XP/7/8/8.1.
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 10 miesięcy, 1 tydzień temu
No tak jak napisałem wyżej; mod. KP zwiększa szansę trafienia poprzez obniżenie progu o ilość punktów. Amunicja AP to amunicja przeciwpancerna, przeznaczona do przebijania pancerzy; tu opisy po angielsku dot. modyfikatorów.
AC Mod: Indicates how much the target’s Armor Class is modified when using this ammo. Negative values yield a higher c…[Czytaj więcej…]
Profil Drako_Schiffer został zaktualizowany! 10 miesięcy, 2 tygodnie temu
Drako_Schiffer zmienił/a swoje zdjęcie profilowe 10 miesięcy, 2 tygodnie temu
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 10 miesięcy, 2 tygodnie temu
Właśnie z powodu obniżonego progu KP. Ogółem amunicja AP jest bardzo niedostosowana w F1/F2, lepszy egzamin zdawała dopiero w FT.
Ta 4 „chyba” oznacza obniżenie Klasy Pancerza o 4 punkty, co zwiększa szansę trafienia. Nie wiem, czy ten moduł nie jest przydatny wobec korzystania z systemu V.A.T.S. by trafić oponenta prosto w ślepia.
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat FNV Czy mody będą działały? na forum Fallout: New Vegas 10 miesięcy, 2 tygodnie temu
Po pierwsze: Nexus Mod Manager, uniwersalna platforma do modyfikowania gier.
Po drugie: komplety patchy:
New Vegas Anti Crash (NVAC)
New Vegas Tick Fix
New Vegas Stutter Remover (NVSR)
Yukichigai Unofficial Patch (YUP)
Unofficial Patch Plus
JIP LN NVSE Plugin
NVSE
4GB PatchDzięki nim zyskasz stabilność podczas rozgrywki. Pisz na PW, pomogę z m…[Czytaj więcej…]
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 10 miesięcy, 2 tygodnie temu
Mod. Obr. – Pokazuje w jakim stopniu dana amunicja może zadać obrażenia i jest to wzorzec brany z dwóch powyższych, OO plus KP minus obrażenia broni/Mod. Obr. Może zadawać ona pełne obrażenia, 1/3, 3/4, itd., zależnie od typu amunicji.
Mod. OO – Dotyczy on Ochrony <przed> Obrażeniami. Amunicja AP to amunicja przeciwpancerna i tak, obniża ona…[Czytaj więcej…]
Milson odpowiedziało na temat Lenny zniknął na forum Fallout 2 10 miesięcy, 2 tygodnie temu
Znalazłem rozwiązanie problemu. Skopiowałem plik GECKSETL.SAV z bardzo starego zapisu na którym Lenny jeszcze był do folderu z aktualnym zapisem. Po wczytaniu gry Lenny się pojawił 🙂
Milson odpowiedziało na temat Lenny zniknął na forum Fallout 2 10 miesięcy, 4 tygodnie temu
Nie rekrutowałem go wcześniej :/
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Lenny zniknął na forum Fallout 2 10 miesięcy, 4 tygodnie temu
Rekrutowałeś go już wcześniej? Lenny zwykle stoi obok Harolda i nie rusza się stamtąd.
Jeśli nie zostawiłeś go gdzieś indziej, to możliwy jest błąd oprogramowania a nie jest znany żaden sposób na spawnowanie NPCów.
Milson rozpoczął temat Lenny zniknął na forum Fallout 2 10 miesięcy, 4 tygodnie temu
Mam pewien problem. Postanowiłem udać się do Gecko (byłem tam już wcześniej) by przyłączyć do drużyny Lennego. Gdy dotarłem na miejsce, Lenny zniknął i go po prostu nie ma. Miał ktoś kiedyś podobny problem i wie co na to poradzić?
Drako_Schiffer dołączył(a) do grupy
Fani Fallout 3 11 miesięcy, 1 tydzień temu
Drako_Schiffer dołączył(a) do grupy
Fani Fallout 4 11 miesięcy, 1 tydzień temu
Drako_Schiffer odpowiedziało na temat Polonizacja The Fall: Last Days of Gaia na forum Gry 1 rok, 4 miesiące temu
Tak. Znalazłem starą kopię między płytami.
Do tej pory, nie miałem żadnych błędów związanych z polonizacją, oprócz tego który wymieniłem wyżej. Nie wspominam rzecz jasna o błędzie o którym wspomniałem wyżej, czyt. granie na zapisie z angielskiej/niemieckiej/francuskiej wersji gry, zostawia swój wcześniejszy ślad, nawet w nazewnictwie amunicji.…[Czytaj więcej…]
Drako_Schiffer rozpoczął temat Polonizacja The Fall: Last Days of Gaia na forum Gry 1 rok, 4 miesiące temu
Czołem, mieszkańcy Pustkowii! Oto zimportowana wersja polonizacji TF:LDoG do wersji podanej w ostatnim newsie. Zunifikowałem czcionkę, niestety nie znalazłem sposobu na dodanie początkowego filmu. Ogólnie, filmy wraz z dźwiękami zajmowałyby grubo ponad gigabajt, co mija się z celem. Oto link!
htt…[Czytaj więcej…]
- Załaduj więcej
Najnowsze komentarze