Sedit

Przekonaj jedną z karawan do zabrania ghuli

Jest to już ostatnie zadanie od ghuli, by je wykonać wystarczy podpytać właściciela każdej karawany. Fryderyk powinien się zgodzić.

Ostatnie zadanie Fryderyka natomiast można zrobić, łącząc je z innym zadaniem. Przy okazji tych zadań wybierzemy się do Albuquerque, i nie ma sensu łazić dwa razy.

Znajdź Davida Carpentera i zabierz go do domu

Ten quest jest dostępny jedynie po wykonaniu wszystkich zadań dla ghuli. Kucharka Lotu Sokoła powie nam, że szeryf ma jakiś problem i że szuka kogoś do pomocy. Chodzi o jego zaginionego syna. Wręcz wymarzone zadanie dla nas. Śledztwo zaczynamy od wypytania niańki.

Idziemy do przedstawiciela Karawany Sedyckiej w Starówce i rozmawiamy z nim.

Sedit - Karawana Sedycka

Trop który dostaliśmy, prowadzi nas na wschodnią część miasta, Małego Hubu. Wieczorową porą przy zagrodzie bramin będzie stał podejrzany typ. Rozmawiamy z nim, po czym załatwiamy go na miejscu.

Sedit - podejrzany typ

Teraz, idziemy nieco na południe Małego Hubu, do ruin. Załatwiamy zbójów pilnujących budynku i koniecznie zabieramy od nich broń. Jeden z nich ma list, z którego dowiemy się gdzie ukryli Davida – w Albuquerque.

Przyłącz się do Snu Frederyka i upewnij się, że karawana dotrze do Albuquerque

Nim na pałę wyruszymy do Abq, warto porozmawiać z Fryderykiem, który jako nasze ostatnie zadanie poprosi nas o dopilnowanie bezpiecznego transportu jego karawany, właśnie do Albuquerque. Po drodze zostaniemy zaatakowani przez bandę łupieżców. Kosimy ich i idziemy dalej.

W drodze do Albuquerque

Na miejscu zastaniemy mężczyznę w długich włosach i skórzanej kurtce. Można z niego wyciągnąć informację o położeniu Davida na dwa sposoby – przez przekupienie albo walkę.

Albuquerque - informator

Pilnuje go Vex, przywódca lokalnego gangu. Wybijamy członków gangu i jego samego, retoryką nic się tutaj nie zdziała. Aha, William który mieszka nieopodal kryjówki Vexa, i tak później da nam zadanie zabicia go i przyniesienia mu jego głowy, więc można z nim porozmawiać przed rozpoczęciem ataku.

Na dole może być trochę trudno, więc trzeba uważać. Szczególnie na Kundla, który będzie się pchał w sam środek walki. Uwalniamy Davida i wracamy z nim karawaną. Podróż karawaną w tym zadaniu bardzo się opłaca, bo nie narazimy siebie i Davida na czyjś atak na mapie świata. Oddajemy Davida jego ojcu i otrzymujemy miłe podziękowania.

To już wszystko, spójrzcie na screeny okien awansu podczas wyprawy w Sedit i na to jak rozłożyłem punkty.

Tutaj, po przekroczeniu 100 punktów w każdej umiejętności głównej nie wydawałem żadnego punktu, zalecam wam od teraz trzymanie punktów umiejętności w zapasie i niewydawanie ich na nic, bowiem pod koniec gry bardzo się przydadzą.

Statystyki

To już wszystko. Następnym razem wybierzemy się do Corath.

13 komentarzy na temat “Sedit”

  1. Poradnik jak najbardziej przydatny i bardzo dobrze zrobiony. Dopatrzyłem się tylko 3 aspektów które warto zmienić. Po pierwsze w zadaniu „Znajdź Davida Carpentera i zabierz go do domu” zamieniona jest kolejność. Najpierw trzeba zabić Zbirów w Little Hub (Ci na których członka czeka się przy zagrodzie Braminów). A następnie jeden z nich ma notkę o Karawanie na podstawie której możemy wypytać Sedycką Karawanę. Drugi temat to zadanie „Zdobądź niezbędne zapasy dla Lotu Sokoła: 15 piw, 10 owoców, 5 xanderowych korzeni” ja osobiście go nie dostałem i prawdę powiedziawszy nie wiem co trzeba zrobić by móc wykonać tego Questa. Po przyjściu do Sokoła od razu dostałem zadanie kradzieży bryłek od Szeryfa. Ostatnia kwestia to fakt, że warto wspomnieć iż należy mieć wysoki współczynnik charyzmy aby Keri się do nas przyłączyła. Nie wiem dokładnie jaka wartość liczbowa jest potrzebna jednak jest to ważny aspekt.

  2. Ta walka z tymi gulami w pancerzach jest praktycznie nie do zwyciężenia na tym etapie gry mam 6 lvl, a zadania robię wszystkie w kolejności jak przedstawione.

    1. zaczynałem na trudnym i było ok, ale już tą potyczkę z gulami przełączyłem na najniższy, gram tą typową postacią pod broń lekką, retorykę i otwieranie zamków. Staty optymalne praktycznie takie jak w solucji oraz 110 % na broń palną reszta w retorykę i otwieranie. Mam wrażenie że lvl jest za niski i trzeba tą walkę przeprowadzić znacznie później.

        1. Jeśli chodzi o umiejętności główne to są optymalne, chociaż ja osobiście wybieram walkę bronią, zamiast lekkiej b. palnej, a broń lekką rozwijam książkami. Gorzej właśnie z profitami, sam popełniałem takie błędy jak 'pojętny uczeń’, czy 'pojmowanie’. Na tym etapie zainteresowania Falloutem zakładam, że każdy gracz powinien już znać: http://web.archive.org/web/20080923000330/http://www.novak.blink.pl/fo2walkth/#intro , ale jak to mawia Skeeter – mechanik z Gecko: „Założyć można wiele rzeczy, np. majtki na dupę, pod warunkiem, że ma się dupę”. ;D Pozdrawiam!

  3. Dla czego nie mogę oddać narkotyków Gordonowi? Mam w ekwipunku 6 sztuk psycho a po kliknięciu na niego on mi mówi żebym „się przy nim pilnował” i mam odpowiedź „NIC”. Zadanie nadal widnieje w Pipboyu a podróż do zleceniodawcy nic nie daje. Dodam tylko że zrobiłem zadanie aby zabić Hendwicka.

    1. Dobra, już wiem o co cmn. Musiałem mieć jeszcze w plecaku 3x Wygrzew (zielone tabletki). Jak dobrze robić savey co minutę 😛 Mogłem powrócić do momentu gdy przyjmowałem misję i sprawdzić co pojawiło się w plecaku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.