Podjęcie śladu

Wysłuchaj rozmowy dr Li z dowodzącym Lyonsem. Gdy się zakończy zostaniesz poproszony o znalezienie Skryby Rotchilda, który powinien Ci pomóc w znalezieniu informacji o GECK. Znajdziesz do w strefie laboratoryjnej. Są drzwi, które prowadzą tam bezpośrednio z Dziedzińca. Gdy już go znajdziesz, zaproponuje Ci skorzystanie ze starego terminala Vault Tec., który może mieć informacje na temat GECKa. Terminal, o którym mowa znajduje się w Okręgu A Cytadeli. Poprowadzi Cię tam, jak zwykle wskaźnik. W terminalu poszukaj informacji na temat Krypt znajdujących się na terenie Waszyngtonu. Wybierz z listy Kryptę 87, a następnie listę zaopatrzenia. Powinieneś uzyskać informację o tym, że ta właśnie Krypta otrzymała GECK. Wróć do Rotchilda i poproś o wskazanie lokalizacji Krypty 87. Każe Ci podejść do mapy, która w efektowny sposób pokaże, gdzie Krypta się znajduje. Rotchild powie, że niestety nikt nie zna bezpośredniego wejścia do Krypty, ale zaproponuje podróż do Latarenki, osady, która znajduje się w jej pobliżu. Tam będziesz szukał wejścia do Krypty, ale poczekaj z tym.

Założę się, że chciałbyś ubrać jeden z Pancerzy Wspomaganych. Tak się składa, że możesz to zrobić dopiero po przejściu szkolenia w Cytadeli. Porozmawiaj z członkami Bractwa Stali i popytaj o Pancerze. Powiedzą Ci, że musisz uzyskać pozwolenie na trening od starszego Lyonsa. To ten facet, który rozmawiał z dr Li na Dziedzińcu. Prawdopodobnie już go tam nie ma. Powinien być w Laboratorium. Albo w swoim gabinecie, ale kręcić się po głównym pomieszczeniu. Gdy uzyskasz od niego zgodę, udaj się na dziedziniec. Tam znajdziesz osobę odpowiedzialną za prowadzenie szkoleń. Porozmawiaj z nim, a po kilku chwilach będziesz mógł używać Pancerzy Wspomaganych. Jeden z nich znajdziesz w Laboratorium na stole. Nikt nie powinien się obrać, jeśli go pożyczysz 😉 …

Do Latarenki trafić łatwo, bo jak zwykle prowadzi nas wskaźnik. Żeby było łatwiej najlepiej się udać do najbliższej odkrytej lokacji i stamtąd ruszyć na piechotę. Gdy będziesz na miejscu, szukaj wejścia do jaskini, u podnóża skalistego wzgórza. Łatwo je znaleźć bo jest ozdobione, a w nocy się dodatkowo świeci.

W środku trafisz na barykadę. Okazuje się, że mieszkają tu same dzieci. Będziesz rozmawiać z burmistrzem tej osobliwej osady – MacCreadym. Można go przekonać, żeby wpuścił gracza do środka, lub… jeśli retoryka zawiedzie – zaproponować przysługę za możliwość odwiedzenia Latarenki. W drugim przypadku trzeba zrobić questa, którego znajdziecie w Questach pobocznych. Niedługo go opiszę.

Przybyłeś tu, żeby uzyskać dostęp do Krypty 87 prawda? Więc bierzmy się do roboty. Masz ogólnie dwie możliwości. Albo wejść tam przez drzwi, które są zamknięte, albo skorzystać z Morderczej przełęczy – tak ją nazywa burmistrz. Od razu odradzam drugie wyjście. Jest bardziej czasochłonne, no i trzeba przebić się przez hordy Super Mutantów. Ale tym samym proste, bo idzie się przed siebie i zabija wszystko pod drodze, aż trafi się do Komory Reaktora.

Do tego samego miejsca trafisz używając Zamkniętych drzwi. Musisz znaleźć Josepha i poprosić, żeby włączył zasilanie terminala sterującego drzwiami. Później złamać zabezpieczenia i oto droga stoi otworem.

Nie ważne, który sposób wybierzesz – pod dotarciu do Komory reaktora włączy się następny quest główny…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.