Poszukiwania Rajskiego ogrodu

Krypta jest opanowana przez Super Mutanty, Centaury, trafisz tez na kilka radrakanów, ale z tymi nie ma problemu. Super Mutanty jednak tak słabe nie są i będziesz potrzebować sporo amunicji, żeby wszystkie uśpić. Rozglądaj się więc ciągle za skrzyniami, sejfami i innymi jej źródłami. Idziesz przed siebie i rozwalasz wszystko co stoi na Twojej drodze. Priorytetem jest dostanie się do Kwater Mieszkalnych. Stąd przebijasz się dalej do Laboratorium Badawczego. Oczyść teren z wrogów. W jednym z pomieszczeń na tym poziomie będzie zamknięty przyjazny Super Mutant – Fawkes. Możesz z nim porozmawiać przez interkom. Okaże się, że ziomkowie go uwięzili, bo nie chce zabijać ludzi.

Fawkes zaproponuje Ci pomoc w odnalezieniu GECKa. Radzę się zgodzić – oszczędzisz czas, amunicję i dostaniesz GECKa do rąk, a Super Mutanta będziesz mógł zwerbować.

Fawkesa uwolnisz na dwa sposoby. Oba wymagają użycia komputera. Pierwszy najbardziej oczywisty polega na użyciu komputera głównego i otwarciu drzwi izolatek, drugi polega na użyciu konsoli sterowania ogniem i włączeniu alarmu przeciwpożarowego. Warto wspomnieć, że przed otworzeniem drzwi, dobrym pomysłem może się okazać zabicie pozostałych Super Mutantów przebywających z izolatkach. Zrobisz to z poziomu konsol znajdujących się przed każdą izolatką.

Gdy już go uwolnisz, zacznie Cię prowadzić do tuneli, w których znajduje się GECK. Podążaj za nim eliminując wrogów. Gdy dotrzecie na miejsce Fawkes wejdzie do środka. Promieniowanie jest tu bardzo duże, więc czekaj cierpliwie, aż wróci z walizką. Czas na powrót. Wycofuj się tą samą drogą, którą tu dotarłeś. Idź przed siebie, aż Twojej rozgrywki nie przerwie niespodziewany desant jednostek Enklawy, a Ty zostaniesz porwany do ich siedziby głównej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.