Tenpenny Tower

Zanim weźmiesz się za realizację tego zadania, musisz wiedzieć, że nie istnieje sposób rozwiązania, który dałby szczęśliwe zakończenie. Możliwości podczas wykonywania zadania wyglądają następująco:

  • można zabić Ghule, zgodnie z poleceniem Szefa Gustavo
  • można pomóc Ghulom dostać się potajemnie do Tenpenny Tower i zabić ludzi
  • ostatnia opcja to „pokojowe rozwiązanie”. Niestety jest takie tylko na początku. Nawet jeśli gracz umożliwi Ghulom pokojowe zamieszkanie w wieżowcu, mutanci i tak po kilku dnia postanowią zabić ludzi

Zadanie otrzymujemy od Szefa Gustavo – ochroniarza Tenpenny Tower, lub ghula od imieniu Roy Phillips, który przebywa z grupą innych ghuli w Tunelach Warrington. Pierwszy będzie prosił o pozbycie się mutantów, a drugi o pomoc w wejściu do wieżowca.

Zabicie Ghuli

Jest to najszybsze i najłatwiejsze rozwiązanie problemu. Udajemy się do Tuneli Warrington i przebijamy się przez nie do Stacji Warrington. Droga nie jest skomplikowana, ale czeka na nas trochę Zdziczałych ghuli. Na Stacji przywita nas Michael Masters. Po krótkiej rozmowie odeśle nas do Roy’a. Wystarczy odszukać szefa grupy i podczas rozmowy sprowokować go, by zaczął walkę. Następnie zabijamy wszystkie trzy ghule z bandy Roy’a: jego samego, Michaela Mastersa i Bessie Lynn. Gdy ghule padną martwe, wystarczy wrócić do Szefa Gustavo po nagrodę i PD za ukończone zadanie.

Wybicie ludzi

Postępujemy podobnie, jak w poprzednim rozwiązaniu, ale zamiast zabijać ghule, oferujemy im pomoc w siłowym przejęciu wieży. Możemy teraz wrócić do wieży, zabić wszystkich mieszkańców, po czym udać się do Roy’a i oznajmić, że ghule mogą się wprowadzić.

Inna możliwość to zdobycie klucza do generatora od Szefa Gustavo (okradamy go lub zabijamy) i za pomocą klucza otwieramy tylne wejście do Tenpenny Tower. Wprowadzamy przez nie ghule i dokonujemy rzezi.

Ghule i ludzie razem

Oferujemy Roy’owi pomoc we wprowadzeniu się do wieżowca. Gdy zgodzi się na pokojowe rozwiązanie sprawy, należy wrócić do Tenpenny Tower i przedstawić plan Allistair’owi Tenpenny. On osobiście nie będzie miał objekcji. Zaznaczy jednak, że mieszkańcy mogą być niezadowoleni i poda listę osób, które trzeba przekonać do umożliwienia ghulom zamieszkania w tym miejscu.
Odszukujemy Edgara Wellingtona II, Millicent Wellington, Anthony’ego Ling, Lydię Montenegroi Susan Lancaster. Za pomocą Retoryki przekonujemy ich by opuścili wieżowiec, bądź pozwolili ghulom w nim zamieszkać.

Jeśli brakuje nam umiejętności władania słowem, możemy ich zabić tak, by nikt tego nie zauważył. Alternatywnie można ich skłócić ze sobą. W tym celu udajemy się do pokoju Susan Lancaster i z biurka zabieramy List miłosny. List pokazujemy Millicent Wellington, która w ataku zazdrości zabije swojego męża i autora listu w jednym, Edgara, oraz Susan. Po dokonaniu zbrodni opuści Tenpenny Tower.

By pozbyć się pozostałej dwójki, udajemy się do ich sklepików i włamujemy się do sejfów, których zawartości przywłaszczamy sobie. Następnie rozmawiamy z każdym Anthonym i Lidią, sugerując, że okradli się nawzajem. Oboje opuszczą wieżowiec.

Bez mieszkańców sprzeciwiających się ghulom, jako sąsiadom, można w końcu powiedzieć panu Tenpenny, że nic nie stoi na przeszkodzie, by ghule się wprowadziły. Da on graczowi nagrodę pieniężną. Udajemy się znów do Roy’a i dzielimy się nowiną. Ghule wprowadzają się do Tenpenny Tower, ale tak, jak pisałem wcześniej – po kilku dniach przestaje im się podobać mieszkanie z ludźmi i zabijają wszystkich ludzkich mieszkańców.

Każde z trzech rozwiązań kończy zadanie. Pomagając ghulom dostajemy maskę ghula, która sprawia, że wszystkie napotkane od tej pory ghule będą przyjaźnie nastawione (jeśli ją nosimy).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.