Kody do Fallout 4

Poniżej znajdują się kody, które można wpisać w konsoli poleceń PCtowej wersji Fallout 4. W dużej mierze pokrywają się one z kodami, które można wykorzystywać w Fallout 3 lub New Vegas, a to dlatego, że silnik gry jest ten sam. Mechanika gry uległa jednak pewnym zmianom, więc występują pewne różnice.

Konsole uruchamiamy wciskając klawisz tyldy „~”.

Polecenia ogólne

  • tmm 1 – pokazuje wszystkie lokacje na mapie. Odkryte tak lokacje mogą być celem szybkiej podróży, ale nie wliczają się do statystyki odkrytych miejsc w Pip-Boy’u
  • tgm – przełącza „god mode”. Gdy aktywny, postać staje się odporna na obrażenia, posiada nieskończoną amunicję, nie ma limitu udźwigu a punkty akcji się nie zużywają
  • tim – przełącza nieśmiertelność. Postać otrzymuje obrażenia, ale i tak nie może umrzeć.
  • tcl – umożliwia postaci swobodne poruszanie się we wszystkich kierunkach. Postać może przechodzić przed tekstury i obiekty albo „chodzić w powietrzu”. Przydatne, gdy gracz utknie w jakimś ciasnym miejscu
  • tfc – umożliwia swobodne kierowanie kamerą. tfc 1 zatrzymuje wszystkie animacje
  • tm – przełącza widoczność interfejsu
  • coc <edid miejsca> – teleportuje gracza do miejsca z danym edid. Lista tych miejsc będzie zapewne dostępna po wypuszczeniu edytora. Żeby teleportować się do przedwojennego Sanktuarium, wpisz coc PreWarSanctuaryExt01

Zadania

  • setstage <ID zadania> <numer etapu zadania> – ustawia dane zadanie na wybranym etapie. Przydatne w przypadku zbugowanych zadań
  • sqt – generuje listę celów aktywnego zadania. Za pomocą tego polecenia można znaleźć ID zadania
  • completequest <ID zadania> – zakańcza dane zadanie
  • movetoqt <ID zadania> – teleportuje gracza do celu danego zadania
  • completeallobjectives <ID zadania> – zakańcza aktualne etapy danego zadania

Ekwipunek

  • player.additem <ID> <ilość> – dodaje do ekwipunku przedmiot o podanym ID
  • player.showinventory – pokazuje listę wszystkich przedmiotów w ekwipunku, wraz z ich ID
  • player.equipitem <ID> – postać gracza założy dany przedmiot, nawet jeśli normalnie nie służy on do tego

Postacie niezależne

  • player.placeatme <ID> – przedmiot lub postać o danym ID pojawia się obok postaci gracza
  • showinventory – pokazuje listę ekwipunku wskazanej postaci, wraz z ID przedmiotów
  • resurrect – przywraca do życia wskazaną postać
  • killall – zabija wszystkie postaci niezależne w obecnej lokacji

Manipulacja przedmiotami i światem gry

  • disable – usuwa wskazany obiekt
  • coc qasmoke – teleportuje gracza do pokoju ze wszystkimi przedmiotami dostępnymi w grze
  • unlock – otwiera zamknięte drzwi, pojemniki i odblokowuje zabezpieczone terminale. Podobnie polecenie lock zamyka wszystko
  • activate – uruchamia wskazany obiekt, np. drzwi poruszane po wciśnięciu guzika
  • setownership – wskazany obiekt staje się twoja własnością. Można go użyć lub zabrać nie będąc posądzonym o kradzież
  • player.moveto <ID> – przenosi gracza do obiektu o podanym ID
  • set gamehour to <czas> – ustawia czas u grze na wskazaną porę dnia
  • fw <ID> – zmienia pogodę na tą o podanym ID

Postać gracza

  • player.advlevel – dodaje postaci gracza jeden poziom
  • player.addperk <ID> – dodaje profit o podanym ID (numery profitów)
  • player.removeperk <ID> – usuwa dany profit
  • player.sexchange – zmienia płeć postaci
  • player.setlevel <poziom> – postać gracza „wskakuje” na podany poziom. Nie można tym poleceniem „zejść” na niższy poziom
  • showlooksmenu player – umożliwia zmianę wyglądu postaci
  • player.resethealth – przywraca Zdrowie, usuwa promieniowanie
  • CGF „Game.AddPerkPoints” XX – dodaje punkty umiejętności, gdzie XX to liczba dodanych punktów

49 komentarzy na temat “Kody do Fallout 4”

  1. mam problem bo jak wpisuje kody na dodawanie do ekwipunku to pojawia się pare razy napis,, get item health percent >> -1.00 „

    1. Dodawanie do ekwipunku polega na tym:

      player.additem 000000f 1

      Dzięki tej komendzie dostajesz… kapsla. Kod znajdujący się po „player.additem” to kod na przedmiot. Każda modyfikacja oraz oficjalny dodatek dodaje numery na samym początku, dlatego będzie się zmieniać w sposób „00xxxxx -> 01xxxxx -> 02xxxxx”. Druga liczba, to po prostu ilość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.