Fallout 4 concept art #1

Dawni znajomi

Jest to bezpośrednia kontynuacja zadania W pogoni za tropem.

Idź za Ochłapem

Pies zwęszył Kellogga. Podążaj za nim. Po krótkim spacerze Ochłap zatrzyma się przy kałuży i kilku skrzynkach. Twoim zadaniem jest podniesienie cygara leżącego tam i podanie go psu, by mógł powęszyć i kontynuować pościg.

Będzie prawdopodobnie szli wzdłuż torów kolejowych. W pewnym momencie zaatakuje was stadko kretoszczurów. Poradzisz sobie z nimi bez problemu. traficie na schody prowadzące pod tory. Znajdziesz kilak ciał i zniszczoną wieżyczkę strażnicza. Zabierz wszystko, co przydatne.

By kontynuować pościg, musisz zebrać zakrwawione bandaże, które wiszą obok miejsca, w którym zatrzymał się Ochłap. Podaj mu je do powąchania, w ruszycie dalej.

U mnie na szczycie schodów czekało kilka zmutowanych kundli, a wśród nich okaz legendarny, który wydropił ciekawy naramiennik, zmniejszający koszt działań w V.A.T.S.ie o 10%.

Znów będziecie szli wzdłuż torów i traficie na yao guai. Bydlak będzie mocny. Ja miałem szczęście i akurat obok przechodziła karawana kupiecka. Kupiec i jego eskorta szybko rozprawili się ze zmutowanym niedźwiedziem. Znów krótki space i poszukiwanie kolejnej wskazówki. Tym razem będzie to pusta butelka po alkoholu.

Przejdziecie przez most, na którym zaatakują was zdziczałe ghule. Ustrzel je, zanim cię dosięgną. W końcu znajdziecie szczątki protektrona, człowieka i szturmotrona. Ten ostatni jeszcze funkcjonuje. Po krótkiej rozmowie z robotem, ruszycie dalej.

Prawdopodobnie trafisz na radskorpiona. Bydlak jest tylko trochę słabszy od yao guai. Zatrzymacie się przy ogrodzeniu. Zakrwawione bandaże to znów twój cel. Znajdź je wiszące na siatce ogrodzeniowej i daj do powąchania psu. Zaprowadzi cię on do Fortu Hagen.

Sprawdź, co z Ochłapem

Pies zatrzyma się w pobliżu Fortu. Porozmawiaj z nim. Teraz będziesz musiał znaleźć drogę do środka. Radzę zejść do podziemnego parkingu. Tam znajdują się drzwi, którymi wejdziesz do budynku.

Przeszukaj Fort Hagen

Zwiedzając Fort, natrafisz na syntków, których zadaniem jest ochrona Kellogga. Maja przy sobie bronie energetyczne, więc ich zabijanie się przynajmniej opłaca. Wchodząc przed podziemny parking i idąc wziąć schodami w górę, znajdziesz terminal sterowania protektronem. Możesz go przeprogramować tak, by wspomógł cię w walce.

Twoim zadaniem jest: dostać się na górę do windy, zjechać nią w dół, przedostać się przez korytarz strzeżony przez wieżyczkę, pułapkę i parę syntków. Poznasz, że zbliżasz się do windy, gdy trafisz do pomieszczenia z wieżyczkami na suficie i terminalem pośrodku. Posiada on średnie zabezpieczenia. Jeśli możesz, włam się do niego, wyłącz wieżyczki i otwórz zablokowane drzwi. Te drzwi to pobliski schowek.

Zjechałeś windą i pokonałeś następne przeszkody. Schodząc schodami, powinieneś usłyszeć głos Kellogga. Okazuje się, że to faktycznie człowiek, który zabił twoją żonę. Musisz kierować się w dół, uważaj na wieżyczki i pułapki elektryczne. W końcu trafisz na drzwi prowadzące do Centrum dowodzenia Fort Hagen.

Tutaj znów czeka cię walka z syntkami i różnymi zabezpieczeniami. Na szczęście na tym poziomie są łóżka. Możesz je wykorzystać do podreperowania zdrowia. Rozglądaj się uważnie, bowiem tutaj można znaleźć jedną z figurek Pip-Boy’a, poprawiającą umiejętności posługiwania się bronią energetyczną. W pobliżu będą kolejne schody w dół. Najpierw zejdź prawymi, oświetlonymi na czerwono. Znajdziesz tam m.in. hasło do zbrojowni.

Pora zejść lewymi schodami. Po drodze jak zwykle kilka przeszkód i… zbrojownia. Jest w niej pełno medykamentów, amunicji, trochę broni i Grubas! Otworzysz ją wpisując hasło do terminalu. W pobliskiej kwaterze mieszkalnej znajdziesz też trochę medykamentów, będziesz mógł się przespać, a na komodzie będzie leżał magazyn poprawiający twe skradanie.

Idź dalej, aż trafisz do do czegoś w rodzaju salonu. Kellogg wpuści cię do środka.

Stań twarzą w twarz z Kelloggiem

Nie wypada odmówić zaproszenia. W końcu dotarłeś do Kellogga. Podczas rozmowy dowiesz się, że Shaun przebywa w Instytucie i już nie jest niemowlęciem. Rozpocznie się walka.

Zabij Kellogga

Najłatwiej będzie sobie poradzić z jego syntkami ochroniarzami. Sam Kellogg posiada Stealth Boy’a, rewolwer z ogromnymi obrażeniami i dużo HP. Skorzystaj ze wszystkich wspomagaczy, na jakie możesz sobie pozwolić. Po jego śmierci koniecznie zabierz z ciała broń i implanty i hasło do terminalu Kellogga.

Poszukaj kolejnych informacji

Koło samego terminalu jest masa przydatnych rzeczy, w tym magazyn z minigrą na Pip-Boy’a – Pipfall. Pozbieraj wszystko i zaloguj się do komputera. Sprawdź wpis. Otworzenie drzwi bezpieczeństwa ułatwi ci wyjście z Fortu.

Omów z Nickiem zdobyte informacje

Nazwa etapu zadania mówi sama za siebie – udajemy się do Nicka i z nim rozmawiamy. Nick i Piper postanowią, że musicie zabrać cybernetyczne wszczepy Kellogga i udać się do dr Amari – ona powinna potrafić odczytać z nich wspomnienia. Zadanie dobiegnie końca.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.