Bractwo Stali

Ślepa zdrada

Zadanie to rozpocznie się, gdy przywrócisz sprawność Liberty Prime w zadaniu Powrót do służby. Na początek udaj się do Starszego Maxsona, by porozmawiać.

Maxson poinformuje Cię o zaginięciu paladyna Danse’a. Zniknął nie bez powodu. Okazało się, że jest syntkiem. Podczas rozmowy Starszy oskarży cię o ukrywanie tej informacji przed Bractwem. Broniąc się przed zarzutami, będziesz mieć okazję, by zdać test na charyzmę. Jeśli się nie uda, nie martw się. Powiedz Starszemu, że Danse sam może nie wiedzieć iż jest syntkiem. Sprawi to, że uwierzy Ci. Zostaniesz odesłany do prefekta Quinlana.

Quinlan wytłumaczy, jak trafił na informacje dotyczące Danse’a. W trakcie rozmowy, pojawi się skryba Haylen. Posiada ona informacje na temat miejsca pobytu paladyna. Podążaj za nią, by je zdobyć.

Dziewczyna będzie prosiła, by dać Danse’owi szansę i go nie zabijać. Zdradzi ci też położenie posterunku nasłuchowego Bravo, w którym znajdziesz paladyna.

Wejście do posterunku jest strzeżone przez wieżyczki. W środku znajdziesz klatkę zamkniętą na średniej trudności zamek, a w niej miniatomówkę i trochę innej amunicji. By odnaleźć Danse’a, aktywuj windę za pomocą terminala. Użyj windy. Gdy z niej wysiądziesz, zaatakują cię protektrony i wieżyczka. Zniszcz przeciwników. By dostać się do paladyna, wejdź w wyłom w ścianie.

Podczas rozmowy z Dansem, będziesz mógł zdecydować, czy go zabić, czy postawić przy życiu.

Jeśli zabijesz Danse’a, z oczywistych powodów nie będzie już mógł być twoim towarzyszem. Po dokonaniu egzekucji, zabierz jego holonieśmiertelnik, wróć na Prydwen i zakończ zadanie zdając raport Starszemu. W nagrodę otrzymasz pancerz wspomagany Danse’a.

Jeśli zdecydujesz się zostawić go przy życiu, będziesz musiał zdać test na charyzmę. Jeśli tego nie zrobisz, Danse uparcie będzie prosił o zniszczenie go. Zapisz grę, gdy pojawią się odpowiednie opcje dialogowe i próbuj, póki go przekonasz, że nie powinien rezygnować z życia. Gdy uda ci się to, skieruj się razem z nim ku wyjściu. Na zewnątrz będzie czekał Starszy Maxson. Podczas rozmowy z nim znów staniesz przed możliwością wyboru. By ocalić Danse’a znów trzeba zdać test na charyzmę. Starszy pozwoli paladynowi żyć, jednocześnie skazując go na banicję. Porozmawiaj z Dansem, by zdecydować, czy ma opuścić Wspólnotę, czy pozostać na jej terenie. Jeśli pozostanie, będziesz mógł z nim znów podróżować. Wracaj na Prydwen, by porozmawiać ze Starszym. Awansujesz na stopień paladyna i dostaniesz w nagrodę pancerz wspomagany Danse’a. Zadanie się zakończy.

2 komentarzy na temat “Ślepa zdrada”

  1. W innych solucjach, piszą że trzeba mieć charyzmę wysoko rozwiniętą aby odwieść Danse’a i Maxsona od rozwałki. Mnie udało się za trzecim razem z charyzmą na 5 i szczęściem na 1, beż żadnych dodatkowych profitów (oprócz samotnego wędrowca w charyzmie ale ten profit raczej nie ma wpływu na perswazję w rozmowach) w tych atrybutach

    1. Dokładnie. Wysoka charyzma zwiększa tylko szansę powodzenia testu. Prawda jest taka, że jeśli masz dużo cierpliwości, to możesz zdać wszystkie testy mając niską Charyzmę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.