Preston Garvey

Zadania Minutemanów

Pierwszy krok

Skarpa Tenpines: Mieszkańcy proszą o pomoc. Porozmawiaj z miejscowymi.

Na miejsce zaprowadź cię wskaźnik na mapie, więc znalezienie drogi nie jest trudne. Przywita cię nieufny osadnik i rozpocznie się rozmowa. Wytłumacz, że przysyłają cię Minutemani, a dowiesz się o nękających osadę bandytach. Jeśli się ich pozbędziesz, osadnicy dołączą do Minutemanów.

Fabryka samochodów Corvega: zabij przebywających tam bandytów.

Fabryka znajduje się w Lexington. Strzeże ją wieżyczka i kilku strażników. Brzmi groźnie, ale dzięki muszkietowi laserowemu nie powinno być większych problemów. Po wejściu do środka, uważaj na pułapkę. To zaminowana linka znajdująca się w recepcji.

W środku roi się od bandytów. Spróbuj zaskakiwać ich w mniejszych grupach. Jeśli masz mało Zdrowia, a zal ci stimpaków, korzystaj z fontann do picia. Dodają trochę radów, ale leczą Zdrowie.

Po dotarciu do hali fabrycznej na piętrze, możesz włamać się do łatwego terminalu i uruchomić Protektrona, który części bandytów pozbędzie się za ciebie. Po wszystkim wyłącz go, bowiem może cię zaatakować.

Wydaje się, że nie trzeba zabijać wszystkich bandytów. Po uśmierceniu pewnej ilości zadanie się zaktualizuje.

Skarpa Tenpines: Daj znać mieszkańcom o tym, że ci się powiodło.

Pozostaje szybka podróż do Skarpy i krótka rozmowa z mieszkańcami. Dostaniesz od nich 101 kapsli i obietnicę, że dołączą do Minutemanów.

Wracaj do Prestona z dobrą wiadomością.

Porozmawiaj z Prestonem Garvey’em

W trakcje rozmowy zadanie dobiegnie końca. Dostaniesz pistolet sygnałowy i 10 flar. Preston twierdzi, że po jego użyciu okoliczni Minutemani pośpieszą ci z pomocą.

3 thoughts to “Zadania Minutemanów”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.