Preston Garvey

Zadania Minutemanów

Sprzątanie Zamku

Gdy Preston uzna, że Minutemani są już na tyle silni, by powrócić na Pustkowia w dawnej chwale, opowie ci o dawnej siedzibie organizacji, która została opanowana przez błotniaki. Wystarczy dla niego wykonać kilka zadań, a powinien wspomnieć o Zamku. Zadanie to najlepiej wykonać na poziomie 15. lub później i być w pancerzu wspomaganym oraz mieć ze sobą grubasa – broń strzelającą miniatomówkami.

Spotkaj się z Minutemanami nieopodal Zamku

Wskaźnik na twojej mapie pokaże miejsce do którego masz się udać. Przygotuj ekwipunek i ruszaj. Na miejscu powinien czekać Preston i kilka innych osób. Będziesz musiał zdecydować, jaki plan ataku ci najbardziej pasuje. Mi najbardziej się spodobała opcja w wywabieniem wroga.

Poczekaj, aż Minutemani zajmą pozycje

Daj oddziałowi chwilę na zajęcie pozycji, a ty w tym czasie zabierz sprzęt rozrzucony po budynku, w którym się spotkaliście. Są tam między innymi rdzenie fuzyjne.

Zajmij dziedziniec

Rozstaw kilka min, przygotuj granaty. Następnie strzel w jaja. Błotniaki wyskoczą spod ziemi i zaczną na ciebie szarżować. Miny powinny zająć się pierwszą falą, granaty resztą. Nieliczne niedobitki wykończ standardowo.

Zniszcz jaja

Dziedziniec przejęty, ale błotniaki zrobiły sobie z Zamku jedno wielkie gniazdo. Minutemani zaczną niszczyć jaja. Ty w tym czasie przygotujesz małą niespodziankę w wyrwie prowadzącej do rzeki…

Zabij królową błotniaków

Gdy zaczniecie niszczyć jaja, przez wspomnianą wyrwę do Zamku spróbuje się dostać królowa błotniaków. Ważne jest byś podłożył w tym miejscu jak najwięcej min, zanim monstrum się pojawi. Jeśli miny nie wystarczą, przywal jej miniatomówką. Są to naprawdę niezbędne środki, bowiem w konwencjonalnej walce nie masz szans z nią wygrać.

Po jej śmierci kontynuuj niszczenie jaj. Wychodzą z nich wkurzające małe błotniaki.

Doprowadź zasilanie do nadajnika radiowego

Jeśli wszystko poszło po myśli, uzyskałeś dostęp do warsztatu w Zamku. Musisz zasilić nadajnik, znajdujący się na środku dziedzińca. Potrzebuje on 10 jednostek zasilania. Według mnie, najlepiej postawić dwa średnie generatory, bowiem do ich budowy nie potrzeba tak rzadkich materiałów, jak do jednego dużego. Podepnij zasilanie do nadajnika. Może to być kłopotliwe, bowiem konsola znajduje się w takim miejscu, że nie zawsze da się podciągnąć kabel tak, żeby nic nie stało mu na drodze. Wypróbuj różne ustawienia.

Porozmawiaj z Prestonem Garvey’em

Krótka rozmowa z Prestonem zakończy zadanie. Dowiesz się przy okazji, że od teraz będziesz powiadamiany przez radio, jeśli jakaś osada będzie potrzebowała pomocy.

3 thoughts to “Zadania Minutemanów”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.