Preston Garvey

Zadania Minutemanów

Stare działa

Po oczyszczeniu Zamku z błotniaków, zajmij się przez jakiś czas pobocznymi zadaniami. Gdy wrócisz do tego miejsca po pewnym czasie, powinna tam być Ronnie Shaw. Zadanie się aktywuje.

Kobieta wyjawi ci, że kiedyś należała do Minutemanów. Przyszła, żeby wesprzeć twoje próby odtworzenia organizacji. W ramach pomocy chce cię zaprowadzić do dawnej zbrojowni.

Dostań się do zamkowej zbrojowni

Wrota zbrojowni są zamknięte. Ronnie zaproponuje drogę okrężną. Podążaj za nią. Po dotarciu na miejsce uświadomicie sobie, że tunel jest zasypany. Trzeba go jakoś oczyścić. Wystarczy włączyć tryb warsztatu i… przetworzyć zalegającą ziemię. Gdy przejście będzie oczyszczone, zejdźcie do tunelów Zamku. Wcześniej możesz zechcieć założyć pancerz wspomagany i zabrać ze sobą zapas granatów i min EM. Będziesz walczyć z bardzo wytrzymałym robotem.

Uważaj na miny. Trochę ich tam leży, ale łatwo je zauważyć. Po drodze trafisz na wieżyczkę strażniczą, a kawałek dalej na generator, z którego można wyciągnąć rdzeń fuzyjny. Następnie czeka cię starcie z Sargem, robotem strażniczym. Walka jest o wiele łatwiejsza, jeśli chroni cię pancerz wspomagany.

W następnym pomieszczeniu znajdziesz ciało generała McGanna. Dalej znajduje się wejście do zachodniego bastionu. Zbrojownia jest już niedaleko. Idąc do niej, naciśnij przycisk otwierający wrota, by nie wracać się przez podziemia.

Weź schematy artylerii

Wejdziecie do zbrojowni. Ronnie zauważy schematy artylerii i powie ci, że warto by było ją zbudować. Zabierz ze zbrojowni wszystkie przydatne rzeczy: jest tam m.in grubas, amunicja, muszkiety laserowe i ulepszenia do nich. Upewnij się, że zebrałeś artyleryjskie świece dymne. Na koniec zabierz schematy.

Zbuduj i przygotuj zamkową artylerię

Jeśli masz plany, wystarczy krótka rozmowa z Ronnie, a pojawi się możliwość zbudowania artylerii. Włącz tryb warsztatu u umieść działo w jednym z dostępnych miejsc na rogach muru zamkowego. Prawdopodobnie posiadasz materiały do budowy. Jeśli nie, przetwórz śmieci walające się na terenie zamku. W zbrojowni znajdowały się też zapasy artyleryjskie, które zawierają wiele potrzebnych części. Gdy działo będzie gotowe, wystarczy przypisać do niego jednego z mieszkańców Zamku.

Udaj się na wyznaczony obszar

Czas na kolejną rozmowę z Ronnie – kobieta chce przetestować artylerię. Masz się udać do pobliskiego budynku. Zanim ruszysz, włącz radio i nastaw je na Radio Wolność. Podejdź do budynku, uzbrój się w świece dymne i rzuć jedną z nich w oznaczone miejsce. Koniecznie się cofnij i obejrzyj ostrzał.

Teraz wystarczy już tylko porozmawiać z Prestonem, a zadanie się zakończy.

Jeśli po wykonaniu tego zadania nie otrzymujesz żadnych nowych zadań głównych od Minutemanów, wykonaj zadanie Wygnanie z Instytutu.

3 thoughts to “Zadania Minutemanów”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.