FARCIARZ
Unikalny rewolwer, który można zdobyć w Hotelu Steve’a Bizona w Primm. Po wejściu do budynku idź przed siebie, mijając dwa stoły ustawione w barykadę. Trafisz na korytarz skręcający w prawo. Pierwsze drzwi po lewej to sklepik z pamiątkami. Za ladą znajduje się sejf podłogowy, do którego otwarcia potrzeba 75 Otwierania zamków. W sejfie znajduje się rewolwer.
- Obrażenia (na sekundę): 30 (82)
- Amunicja: .357 magnum
- Wymagania: Siła 3, Broń palna 0
- Koszt użycia: 17 PA
- Waga: 2.5

GIWERA PRZEZ DUŻE G
Do zdobycia w Novac. Można ją kupić u miejscowego handlarza w Dinozaurze – trzeba zapłacić ok. 1000 kapsli. Taniej jednak będzie kupić od tego samego handlarza klucz do magazynu, który kosztuje ok. 90 kapsli i stamtąd ukraść giwerę.
Można ją naprawić tylko za pomocą zestawów do naprawy broni.
- Obrażenia (na sekundę): 18 (67,5)
- Amunicja: 5.56 mm
- Wymagania: siła 5, Broń palna 50
- Koszt użycia: 19 PA
- Waga: 5

MARIA
Unikalna wersja Pistoletu 9 mm, z wizerunkiem Naszej Pani z Guadalupe na rękojeści. Pistolet ten występuje w komiksie All Roads. Można go zdobyć zabijając lub okradając Benny’ego. Broń nie pokazuje się w jego ekwipunku podczas spotkania w apartamencie prezydenckim i po ukrzyżowaniu go.
- Obrażenia (na sekundę): 20 (74)
- Amunicja: nabój 9 mm
- Wymagania: Siła 2, Broń palna 0
- Koszt użycia: 15 PA
- Waga: 1.5

ŚWIATŁO W CIEMNOŚCI
Pistolet można zdobyć podczas gry w dodatek Szczere Serca lub kupić od handlarzy po ukończeniu wspomnianego wcześniej dodatku. Unikalna wersja pistoletu na amunicję .45 auto. Rękojeść została ozdobiona skórą węża. Na samym pistolecie wygrawerowano napis po grecku, który znaczy: “A światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnęła”.
Broń zdobywamy ze skrzynki, tuż przed opuszczeniem kanionu lub wyciągając ją z martwego ciała Joshuy Grahama.
- Obrażenia (na sekundę): 33 (144)
- Amunicja: magnum .45 Auto
- Wymagania: Broń palna 75, Siła 3
- Koszt użycia: 15 PA
- Waga: 1.2

TAJEMNICZE MAGNUM
Unikalny rewolwer .44. Dostać go można od Włóczęgi, wykonując zadanie Pula talentów (potrzeba 50 do Handlu), można go też ukraść lub po prostu go zabić właściciela.
Charakterystyczną cechą dla niego to westernowska muzyczka, grająca przy wyciąganiu i chowaniu broni.
- Obrażenia (na sekundę): 42 (102)
- Amunicja: magnum .44
- Wymagania: Broń palna 50, Siła 6
- Koszt użycia: 25 PA
- Waga: 4
