Broń kolekcjonerska w Fallout: New Vegas

KARABIN LASEROWY VAN GRAFFÓW

Od zwykłego karabinu laserowego odróżnia się jedynie nazwa i trochę gorszymi osiągami. Zadaje mniejsze obrażenia i szybciej się psuje, ale na szczęście, po otrzymaniu jest w idealnej kondycji. Jego sytuację poprawia trochę to, że do efektywnego używania nie wymaga umiejętności Broń energetyczna.
Jak sama nazwa wskazuje, dostajemy go u Van Graffów we Freeside.

  • Obrażenia (na sekundę): 15 (46)
  • Amunicja: Ogniwa Fuzyjne
  • Wymagania: Siła 3, Broń Energetyczna 0
  • Koszt użycia: 18 PA
  • Waga: 8
Karabin laserowy van Graffów
Karabin laserowy van Graffów

KARABIN PLAZMOWY VAN GRAFFÓW

Unikalny model karabinu plazmowego, który zadaje mniejsze obrażenia od standardowego modelu. Dostajemy go podczas wykonywania zadania polegającego na ochronie kasyna Van Graffów. Po zakończeniu zadania, karabin zostaje nam odebrany. Istnieje jednak możliwość zachowania go. Należy pozwolić zamachowcowi wysadzić kasyno, albo wybić Van Graffów podczas jego wykonywania.

  • Obrażenia (na sekundę): 32 (45)
  • Amunicja: Ogniwa Fuzyjne
  • Wymagania: Siła 3, Broń Energetyczna 0
  • Koszt użycia: 30 PA
  • Waga: 8
Karabin plazmowy van Graffów
Karabin plazmowy van Graffów

MODULATOR MATERII Q-35

Znajduje się w Siedzibie głównej REPCONN. Jest ukryty w zamkniętym pomieszczeniu na parterze. Drzwi zabezpieczone są zamkiem o trudności 100, który można też otworzyć pobliskim terminalem komputerowym – również trudność 100. Dodatkowo do pokoju, w którym jest przechowywany można się dostać przez drugie piętro, otwierając zamek o trudności 75.

Istnieje też sposób otwarcia drzwi kluczem. Trzeba dostać się na trzecie piętro i zabrać kartę dostępu z walizki leżącej niedaleko martwego patrolu Bractwa Stali.

Co zrobić, by roboty nie atakowały gracza? Po pierwsze trzeba przyjść w dzień. Na pierwszym i drugim piętrze można umieścić swój wzór twarzy w bazie danych. Na trzecim piętrze wystarczy zabić skanery twarzy nim podejdą dostatecznie blisko.

  • Obrażenia (na sekundę): 35 (100)
  • Amunicja: Ogniwa Fuzyjne
  • Wymagania: Siła 1, Broń Energetyczna 35
  • Koszt użycia: 35 PA
  • Waga: 7
Modulator materii Q-35
Modulator materii Q-35

PROTOTYP AER14

Unikalna wersja karabinu laserowego. Podczas jednego strzału zużywa dwa ogniwa energetyczne. Skutkuje to większymi obrażeniami. Również kolor wiązki lasera różni się od standardowej. Zamiast czerwonej, jest ona zielona.
Znajduje się w Krypcie 22, za drzwiami, które trzeba otworzyć spinkami.

  • Obrażenia (na sekundę): 35 (105)
  • Amunicja: Ogniwa Fuzyjne
  • Wymagania: Siła 3, Broń Energetyczna 25
  • Koszt użycia: 20 PA
  • Waga: 8.5
Prototyp AER14
Prototyp AER14

STRZELBA HOLOGRAFICZNA

Broń dostępna w dodatku Krwawa Forsa. Najlepiej sprawdza się przeciwko hologramom rezydującym na terenie kasyna Sierra Madre. Oczywiście można ją używać również w walce z innymi przeciwnikami. Po trafieniu zadaje przeciwnikowi 15 punktów obrażeń przez kolejne trzy sekundy.

Jedyny egzemplarz dostajemy zaraz na początku Krwawej Forsy.

  • Obrażenia (na sekundę): 80 (89)
  • Amunicja: Ogniwa Fuzyjne
  • Wymagania: Siła 4, Broń Energetyczna 50
  • Koszt użycia: 30 PA
  • Waga: 8
Strzelba holograficzna
Strzelba holograficzna

YCS/186

Jest to unikalny wariant Karabinu Gaussa. Różni się nieco wyglądem, ma bardziej piaskowy kolor i soczewki w lunecie pomarańczowe. Lufa jest też nieco dłuższa. Zużywa mniej amunicji – cztery ogniwa zamiast pięciu, na strzał.
Karabin można znaleźć w tym samym miejscu, co Blaster Obcych, jeśli NIE wybrało się cechy Dzikie Pustkowia, podczas tworzenia postaci. Zamiast kosmitów, gracz spotka najemników, którzy posiadają tę broń.

  • Obrażenia (na sekundę): 140 (420)
  • Amunicja: Ogniwa fuzyjne
  • Wymagania: Broń energetyczna 75, Siła 5
  • Koszt użycia: 40 PA
  • Waga: 8
YCS/186
YCS/186

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.