Cechy

Zbudowany, by niszczyć (Built to Destroy)

Wymagania: Brak

Miotacz ognia, który pluje ogniem dwa razy silniejszym, działa o dwa razy krócej. +3% szansy na krytyczne trafienie. Ekwipunek psuje się 15% szybciej.

 

Szybkostrzelność (Fast Shot)

Wymagania: Brak

Używając broni palnej i energetycznej, strzelasz o 20% szybciej niż normalnie, ale o 20% mniej celnie.

 

Czworooczność (Four Eyes)

Wymagania: Percepcja poniżej 10

Nosząc dowolne okulary otrzymujesz premię +1 do Percepcji. Bez okularów Twoja percepcja spada o jeden punkt.

 

Pogodny (Good Natured)

Wymagania: Brak

Jesteś pogodnym człowiekiem i wolisz rozwiązywać sprawy głową, a nie spluwą. Otrzymujesz +5 do Handlu, Medycyny, Naprawy, Nauk ścisłych oraz Retoryki, ale -5 do broni.

 

Ciężka ręka (Heavy Handed)

Wymagania: Brak

Walcząc wręcz lub atakując bronią biała zadajesz więcej obrażeń, ale obrażenia od uderzeń krytycznych zostają obniżone.

 

Kamikaze

Wymagania: Brak

Posiadasz 10 Punktów akcji więcej, ale Twoja natura ryzykanta sprawia, że DT zostaje obnizone o 2 punkty.

 

Tykająca bomba (Loose Cannon)

Wymagania: Brak

Począwszy od granatów odłamkowych, na włóczniach skończywszy – potrafisz rzucać bronią 30% szybciej, ale zasięg Twoich rzutów zmniejsza się o 25%.

 

Wątła budowa (Small Frame)

Wymagania: Zręczność poniżej 10

Z racji na Twoje niewielkie rozmiary dostajesz dodatkowy punkt Zręczności, ale Twoje kończyny są bardziej podatne na uszkodzenia.

 

Zdyscyplinowany strzelec (Trigger Discipline)

Wymagania: Brak

Używając broni palnej i energetycznej strzelasz 20% wolniej, ale każdy strzał jest o 20% celniejszy.

 

Dzikie Pustkowie (Wild Wasteland)

Wymagania: Brak

Dzikie Pustkowie odblokowuje najdziwniejsze i najgłupsze elementy postapokaliptycznej Ameryki. Nie dla osób o słabym sercu lub posiadających poważne usposobienie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.