Ciekawostki

Zaprezentowane poniżej ciekawostki zebrał szymkow171

  1. Gdy posiadamy cechę Dzikie Pustkowia, podczas wykonywania zadania Poborca Długów, możemy wydobyć kapsle z karawany Panny Jane. Została ona napadnięta w Jaskini Kwiatów Broca przez mistyczne olbrzymie szkodniki. Po znalezieniu bramina towarowego z kapslami możemy go obejść, a okaże się, że do grzbietu ma przywiązaną głowę z pomnika Abrahama Lincolna.
  2. Posiadając te samą cechę, niedaleko lokacji Diabelska Gardziel, możemy znaleźć niezdetonowaną bombę atomową nazwaną „Big One”. Jest to nawiązanie do filmu „Toy Story”, gdzie fajerwerk, dzięki któremu Buzz Astral mógł dogonić ciężarówkę, nosił taką samą nazwę.
  3. W różnych miejscach na Pustkowiu można znaleźć kartki wyrwane z „Podręcznika przetrwania na pustkowiu” napisanego przez Moirę Brown w Falloucie 3.
  4. Jeśli postać posiada profit Dzikie Pustkowia, Securitrony podczas walki mogą powiedzieć „Exterminate!” lub „Your Move Creep!”, co jest nawiązaniem do Robocopa.
  5. Hasło do Securitrona Portiera z północnej bramy Stripu brzmi: 1C 3C R34 M. Napisane literami tworzy słowo: ICECREAM.
  6. Podczas pobytu na Stripie Nowego Vegas można zobaczyć, jak Securitrony za pomocą laserów gatlinga „ścierają” ze ściany obraźliwe napisy. Te securitrony nie będą ulepszone, gdy zainstalujemy za pomocą platynowego sztonu oprogramowanie 2.0 u securitronów.
  7. Gdy jesteś przed kasynem Ultra-Luxe w Nowym Vegas możesz jednorazowo zobaczyć jak żołnierki RNK tańczą w fontannie, pouczane przez securitrony, że nie wolno tego robić. Żołnierki zachęcają naszą postać oraz roboty by potańczyły razem z nimi. Kobiety wyjdą z fontanny dopiero wtedy gdy przyjdą do nich żołnierze z żandarmerii RNK.
  8. Posiadając profit Zatwardziały Kawaler, przy próbie podrywu Majora Knighta z Przyczółku Mojave, możemy się dowiedzieć, że w RNK homoseksualizm jest nielegalny.
  9. Podczas rozmowy z Cass, posiadając wysoką inteligencję, możemy się dowiedzieć, że zarówno my jak i ona wiemy, co to ryba. Dla osób żyjących na Pustkowiu nie jest to takie oczywiste.
  10. Rozmawiając z Cass, posiadając profit Kobieciarz, możemy ją poderwać. Jeśli posiadamy profit Zatwardziały Kawaler skutek będzie przeciwny.
  11. Nasza postać, czyli Kurier 18, lat przed rozpoczęciem gry, zapłodnił w Montanie kobietę. Można to wywnioskować z rozmowy z Samotnym Włóczęgą, jeśli mamy profit Kobieciarz. Włóczęga mówi, że nigdy nie poznał ojca, bo ten szybko opuścił jego matkę w Montanie. Wtedy możemy się spytać czy ma 18 lat.
  12. Rozmawiając z Brucem Issacem w Novac, możemy wywnioskować, że Pan Bishop lubi podróżować po pustkowiu oraz, że Kurier był w Shark Club w Nowym Reno.

Jeden komentarz na temat “Ciekawostki”

  1. To ze da sie poderwac cass jest dosyc ciekawe szkoda ze konczy sie na tym ze tylko mozna uzyc na niej kwestii dialogowej a nie na przyklad filtrowac z nia dalej czy wziasc slub. Ogolnie Cass bardzo pasuje moim zdaniem do kuriera.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.