Zadanie rozpoczyna się o rozmowy z porucznik Carrie Boyd w budynku lotniska Camp McCarran. Zapytana o zaginionych ludzi w końcu opowie graczowi o kapralu White, który zniknął jakiś czas temu.
Śledztwo
Dowiadujemy się od niej, że miał liczne kontakty z prostytutką z Gomorry na Stripie. Wspomni też o jego rzeczach. Najpierw udamy się przejrzeć te graty. Wejdź na piętro budynku lotniska i udaj się korytarzem, nad którym znajduje się duży napis Concourse. Dostaniesz się do hali głównej. Tam znajdziesz szafkę kaprala, a w niej pamiętnik. Opcjonalna część wykonana, teraz idziemy do Dazzle.
Musisz się dostać na Strip, a później do Gomorry. Wyjdź na tyły kasyna, na dziedziniec. Dziewczyna powie tylko tyle, że kapral opowiadał jej o rolniku, który nazywa się Trent Bascom.
Wspomnianego mężczyznę znajdziesz w Farmach Spółdzielczych RNK. Zostaniesz odesłany do Romanowskiego, który powinien być niedaleko, więc przynajmniej nie trzeba go daleko szukać. Trent posiada też przy sobie notatkę od White’a, którą można mu ukraść. Po raz kolejny trzeba udać się do innej osoby. Tym razem jest nią niejaki Tom Anderson z Westside, do którego wyśle Cię Romanowski.
Anderson mieszka w Apartamentach Casa Madrid. Jeśli masz 6 Inteligencji lub pomagałeś wcześniej Uczniom Apokalipsy, zmusisz Andersona do przyznania się do zabójstwa White’a. Możesz teraz postąpić z Andersonem według własnego uznania. Jeśli obiecasz nie zdradzać tajemnicy Westside, zyskasz pozytywną karmę. Możesz też dogadać się z nim i zarabiać na dotrzymaniu tajemnicy. Po tym, jak powiadomisz panią porucznik, co się stało z kapralem, zadanie się zakończy, nieważne czy będzie to prawda, czy nie.
Alternatywna droga
Co zrobić, jeśli nie możesz zmusić Andersona do przyznania się? Pojawi się kolejna wytyczna, nakazująca popytanie miejscowych o kaprala. Kompas doprowadzi Cię do chłopca – Hectora. Chłopiec będzie się motał i pojawi się nowa wskazówka – trzeba śledzić chłopca, by dowiedzieć się, skąd bierze wodę.
W moim przypadku chłopiec od razu udał się do budynku o nazwie północna cysterna. Wszedłem za nim do środka i po włączeniu dialogu okazało się, że przyłapałem go na kradzieży wody. Wypytaj małego o cała sprawę.
Posiadając zeznania Hectora można już zmusić Andersona do gadania. Mężczyzna się przyzna i zadanie będzie można zakończyć zdając raport pani porucznik.
W nagrodę za wykonanie zadanie dostaniesz nie tylko doświadczenie, ale też klucz do kufra, który znajduje się niedaleko cel. Możesz wziąć z niego, co tylko Ci się podoba.