Dead Money (Krwawa Forsa)

CURTAIN CALL AT THE TAMPICO

Musimy odnaleźć Deana w teatrze. Najpierw wróć się do Lobby. Okaże się, że jakimś cudem mieszkańcy Villi dostali się do kasyna. Rozpraw się z nimi. Wejdź na schody. Stąd droga do teatru już prosta.
Zaraz po wejściu zauważysz terminal. Jest słabo zabezpieczony, więc włam się do niego i pozyskaj hasło. Obok dwie spinki. Jeśli nie możesz włamać się do komputera, hasło znajduje się na holodysku, przy dwóch trupach w następnym pomieszczeniu.
Wybierz korytarz prowadzący w lewo. W obu są głośniki, ale ten po lewej można zniszczyć. Ciężko poruszać się po sali, bowiem sygnały radiowe działają na obroże. Skręć od razu w prawo i trzymając się ścian podejdź do stojaka z nutami. Klucz wyślizgnie się z między kartek. Pojawi się Dean. Jeśli zawsze byłeś dla niego miły, wpuści Cię za scenę. Inaczej będziesz musiał rozprawić się z holograficznymi strażnikami. Najlepiej im po prostu uciec. Mamy klucz, więc biegniemy w prawo i otwieramy zamknięte drzwi, nim hologramy w ogóle nas zauważą.

Po przejściu przez drzwi popatrz w górę. Emiter, którego możesz zniszczyć, lub popsuć mając 100 Naprawy. Tuż za rogiem są drzwi prowadzące do pokoju z radiem. Wyłącz odbiornik i wróć się do zniszczonego emitera. Za pokojem jest kolejny głośnik (na ścianie, który można zniszczyć). Zrób to i wróć do pokoju. Okazuje się, że to pokój ghula. Weź klucz ze stolika i jeśli możesz, zawartość sejfu. Kolejny głośnik do zniszczenia w następnym pomieszczeniu, a do tego emiter hologramów za kanapą w rogu.
Pokój Very jest zamknięty na klucz, który masz, więc wejdź do środka i wyłącz radio. Obok niego leży kolejny klucz i dysk. Terminal na korytarzu wyłącza głośniki na scenie. Wyjdź na nią i schodami na górę dostań się do projektora. Uruchom go. Teraz wracamy za scenę, by zmierzyć się z Deanem.

Jeśli pozostawaliście w dobrych stosunkach, nie będziesz musiał go zabijać. Inaczej czeka Was walka. Mając 75 Retoryki, przekonasz go by oddał Ci klucz do wyjścia, ale i tak będziesz musiał go zabić. Dodatkowo, jeśli wyciągnąłeś dowody na szantaż z jego sejfu, będziesz mógł wysłuchać jego planów. jeśli ghul tutaj zginie, masz całkiem sporo czasu, żeby wydostać się z teatru. Zadanie zakończone.

12 thoughts to “Dead Money (Krwawa Forsa)”

  1. Mam pytanie odnośnie tego zadania. Ponieważ kiedy wchodzę to tej bramy/klatki z tymi dźwigniami to na początku przemawia Dog. Kiedy klikam na opcje dialogową, że musi on zostac i czekać tu na mój znak, o mówi że potrzebuje jedzenia i na tym koniec. W zadaniu jest napisane że “zmuś Dog’a żeby został…”Co mam robic? Pomożecie? Dzięki z góry!

      1. No dobrze. 1.Ale jakie to mięsko? Radrakana? Jak mu je daje do ekwipunku nic się nie dzieje, a w ciałach tych duchów jest tylko broń (nawet próbowałem przeciągnąć ciała do tej klatki). 2.Jedyna opcja z inteligencją to ta za 6pkt. za którą dostaje jakiegoś perka, a druga opcja to diagram tych dźwigni, ale jak ją odczytam to nic, zero nowych opcji dialogowych. 3.Jak go zamykam w klatce to on zaraz wychodzi i przylatuje do mnie. Nawet komenda “poczekaj tu na mnie” albo “rozejdźmy się”(czy coś takiego) nie działa.
        Może coś się zbugowało, sam nie wiem bo wszystko inne działa 🙁

        1. Ale serio… Czytałeś, opis tego zadania? Przecież tam masz WSZYSTKO opisane.

          1. Musisz mu podać mięso Ludzi-duchów. Najpierw zapytaj, czego potrzebuje, żeby nie być głodnym. Na Twojej mapie pojawią się dwa znaczniki. Idziesz do nich, zabijasz Ludzi-duchów i z ich ciał wyciągasz po kawałku mięsa.

          2. Wyraźnie jest napisane, że potrzebujesz 7 punktów Inteligencji, by użyć opcji dialogowej. Jeśli masz 6 punktów, to po prostu nie pokazuje Ci się odpowiednia kwestia.

          3. Drzwi musisz zamknąć. Ale nie po prostu zatrzasnąć, tylko zablokować. Użyj do tego celu terminala.

          Bardziej szczegółowo się tego nie da opisać.

    1. Mialam to samo. Musisz go zamienic w Goda , czyli puscic mu nagranie tasmy z glosem, ktorego uzyles do wyciagniecia go z posterunku. Tym nagraniem przemieniasz jego osobowosci. Dalej idzie wszystko tak jak powinno.

    1. Kurcze, gościu. Masz wszystko napisane powyżej. Chyba umiesz czytać, nie ? Nie ma bezpiecznego miejsca. Musisz wszystko szybko robić na czas…

  2. Witam. Nie mogę zamkną Elijaha w skarbcu. Wymykam się niezauważony z skarbca. Chowam z kolumna i czekam. Elijah podchodzi do terminala przy drzwiach potem do drzwi iwlancza się alarm a on rzuca jakis teks ze chce go oszukać i ucieka. Mogę go jedynie zabić. Droga sprawa to jak uciec z tymi wszystkimi sztabkami 😛 wazy to 1700kg i nijak nie zdążam sie wygramolić ze schronu przed eksplozja Glowy 😛

  3. dziwne miałem dziś zakończenie tego DLC,wczesniej zabiłem Elijaha,bo już grałem w ten dodatek,ale postanowiłem na nowo zagrać,by go zamknąć w skarbcu,ale dziś nie wiem dlaczego,ale miałem dziwne zakończenie,otóz musiałem podejść do tego termianla,wczytać taśmę Very,później odczytać to i owo i koniec,pokazało mi sie,że kurier został uwieziony itd itd,chyba,ze w opcji dialogowej z Christine nie wybrałem tego,że chodzi oto,aby go zabić,muzszę jeszcze raz go przechodzić,bo zapomniałem zapisać grę w różnych postępach,lipa troche,ale teraz wiem,co i jak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.