Dead Money (Krwawa Forsa)

FIND COLLAR 12: CHRISTINE

Tym razem zajmiemy się uwolnieniem Christine. Trzeba odnaleźć Dystrykt Medyczny. Wędrówka po posiadłości będzie ułatwiona, jeśli masz w drużynie Dog’a. Po wejściu na Dystrykt, Ojciec Elijahpoinstruuje Cię o problemach, jakie możesz mieć z tutejszymi nadajnikami radiowymi. Jeśli wszedłeś główną bramą, znajdziesz radio na łukiem kończącym pasaż. Zniszcz je strzelając do niego. Idąc dalej trafisz na Człowieka Ducha. I kolejny nadajnik. Po prostu przebiegnij szybko przez obszar objęty sygnałem, a obroża nie zdąży wybuchnąć.
Po wejściu do kliniki od razu wejdź na wyższe piętro. Skręć w prawo, a znajdziesz terminal sterujący hologramem strażniczym. Używając tego terminalu, nakaż hologramowi patrolować pierwsze piętro. Zanim zaczniesz przeszukiwać pokoje, pozbędziemy się hologramu raz na dobre. Naprzeciw schodów, którymi wszedłeś, na ścianie zobaczysz świecące urządzenie. Potrzebujesz 25 Naprawy, by je wyłączyć. Gdy to zrobisz, hologram zniknie.
W pokoju naprzeciw emitera znajdziesz klucz do piwnicy (w biurku) i kod na Med-X (w komputerze). Możesz teraz przeszukać pierwszy poziom kliniki. W jednym z pokoi znajdziesz Assassin Suit, który daje premie do Skradania. Trafisz też na pokoje z AutoDoktorami. W jednym z nich jest uwięziona Christine. Na razie nie można jej uwolnić, bowiem na końcu korytarza znajduje się radio, którego nie można zniszczyć. Musisz zejść do piwnicy, by wyłączyć zasilanie.

Znalezienie drzwi prowadzących do podziemi nie jest trudne, szczególnie, że są zaznaczone na mapie. Otworzysz je znalezionym kluczem, lub wykorzystując umiejętność otwierania zamków. W piwnicy znajdziesz warsztat, na którym możesz odzyskać rozładowane ogniwa energetyczne (można je znaleźć na terenie Kliniki), Waszyngtoński dziennik chirurgii wewnętrznej i terminal do wyłączenia głównego zasilania. Użyj go. Po wyłączeniu zasilania, można wrócić na pierwszy poziom.

Dziewczyna znajduje się w zepsutym AutoDoktorze, w ostatnim pokoju. Okaże się, że pozbawiono ją strun głosowych i nie może mówić. Przekonaj ją, że musicie współpracować, by opuścić to miejsce. Jeśli jesteś sam, przyłączy się do Ciebie. W przeciwnym przypadku odeślij ją do fontanny.

12 thoughts to “Dead Money (Krwawa Forsa)”

  1. Mam pytanie odnośnie tego zadania. Ponieważ kiedy wchodzę to tej bramy/klatki z tymi dźwigniami to na początku przemawia Dog. Kiedy klikam na opcje dialogową, że musi on zostac i czekać tu na mój znak, o mówi że potrzebuje jedzenia i na tym koniec. W zadaniu jest napisane że “zmuś Dog’a żeby został…”Co mam robic? Pomożecie? Dzięki z góry!

      1. No dobrze. 1.Ale jakie to mięsko? Radrakana? Jak mu je daje do ekwipunku nic się nie dzieje, a w ciałach tych duchów jest tylko broń (nawet próbowałem przeciągnąć ciała do tej klatki). 2.Jedyna opcja z inteligencją to ta za 6pkt. za którą dostaje jakiegoś perka, a druga opcja to diagram tych dźwigni, ale jak ją odczytam to nic, zero nowych opcji dialogowych. 3.Jak go zamykam w klatce to on zaraz wychodzi i przylatuje do mnie. Nawet komenda “poczekaj tu na mnie” albo “rozejdźmy się”(czy coś takiego) nie działa.
        Może coś się zbugowało, sam nie wiem bo wszystko inne działa 🙁

        1. Ale serio… Czytałeś, opis tego zadania? Przecież tam masz WSZYSTKO opisane.

          1. Musisz mu podać mięso Ludzi-duchów. Najpierw zapytaj, czego potrzebuje, żeby nie być głodnym. Na Twojej mapie pojawią się dwa znaczniki. Idziesz do nich, zabijasz Ludzi-duchów i z ich ciał wyciągasz po kawałku mięsa.

          2. Wyraźnie jest napisane, że potrzebujesz 7 punktów Inteligencji, by użyć opcji dialogowej. Jeśli masz 6 punktów, to po prostu nie pokazuje Ci się odpowiednia kwestia.

          3. Drzwi musisz zamknąć. Ale nie po prostu zatrzasnąć, tylko zablokować. Użyj do tego celu terminala.

          Bardziej szczegółowo się tego nie da opisać.

    1. Mialam to samo. Musisz go zamienic w Goda , czyli puscic mu nagranie tasmy z glosem, ktorego uzyles do wyciagniecia go z posterunku. Tym nagraniem przemieniasz jego osobowosci. Dalej idzie wszystko tak jak powinno.

    1. Kurcze, gościu. Masz wszystko napisane powyżej. Chyba umiesz czytać, nie ? Nie ma bezpiecznego miejsca. Musisz wszystko szybko robić na czas…

  2. Witam. Nie mogę zamkną Elijaha w skarbcu. Wymykam się niezauważony z skarbca. Chowam z kolumna i czekam. Elijah podchodzi do terminala przy drzwiach potem do drzwi iwlancza się alarm a on rzuca jakis teks ze chce go oszukać i ucieka. Mogę go jedynie zabić. Droga sprawa to jak uciec z tymi wszystkimi sztabkami 😛 wazy to 1700kg i nijak nie zdążam sie wygramolić ze schronu przed eksplozja Glowy 😛

  3. dziwne miałem dziś zakończenie tego DLC,wczesniej zabiłem Elijaha,bo już grałem w ten dodatek,ale postanowiłem na nowo zagrać,by go zamknąć w skarbcu,ale dziś nie wiem dlaczego,ale miałem dziwne zakończenie,otóz musiałem podejść do tego termianla,wczytać taśmę Very,później odczytać to i owo i koniec,pokazało mi sie,że kurier został uwieziony itd itd,chyba,ze w opcji dialogowej z Christine nie wybrałem tego,że chodzi oto,aby go zabić,muzszę jeszcze raz go przechodzić,bo zapomniałem zapisać grę w różnych postępach,lipa troche,ale teraz wiem,co i jak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.