Pan House

House Zawsze Wygrywa, II

Musimy użyć Platynowego Sztonu, by otworzyć bunkier na Fortification Hill. Żeby się tam udać, musisz się dostać do Zatoki Cottonwood, której lokalizację dostałeś od Pana House lub posłańca Legionu. Ważne jest, żebyś przed wyruszeniem w drogę spotkał też tego drugiego, bowiem da Ci Znak Cezara, który gwarantuje nietykalność na terenach opanowanych przez Legion.

Obóz Cezara

Jeśli na miejscu zostaniesz zapytany, co tu robisz, po prostu pokaż Znak Cezara, a zostaniesz przepuszczony. Musisz zlokalizować niewielkie molo, a którym będzie czekał Cursor Lucullus, porozmawiaj z nim, by popłynąć w górę rzeki do obozu.

Nie odzyskałeś Sztonu na Stripie? Dostaniesz go tutaj. Wystarczy, że porozmawiasz samym Cezarem. Odda Ci Szton, który zabrał Benny’emu. Cezara znajdziesz idąc cały czas w górę, a później mostem zwodzonym do głównej części obozu.

Ale wracajmy do tego, po co tu przypłynęliśmy. Wejście do bunkra znajduje się w zachodniej części obozu. Budynek wygląda, jak prostopadłościan, wejście nazywa się Stacja meteorologiczna, a jego wejścia pilnuje straż. By dostać się do środka bez problemu, musisz uzyskać zgodę Cezara. Najłatwiej to osiągniesz zgadzając się wykonać jego zadanie. Straż Cię wpuści i oddadzą Ci nawet broń na czas pobytu w kompleksie.

Podziemny kompleks

By wejść do podziemnego kompleksu po prostu użyj Sztonu na pobliskiej konsoli. Możesz zechcieć założyć kombinezon ochronny – w środku jest promieniowanie – co jednak odradzam, bowiem roi się tam od robotów strażniczych. Lepiej będzie zażyć Rad-X.

W środku znajdziesz ekran Pana House. Powie Ci, że chce byś dostał się na drugą stronę kompleksu i użył Sztonu, by ulepszyć jego Securitrony.

Jeśli teraz zejdziesz po schodach, naprzeciw nich będzie pomieszczenie w którym znajdziesz Karabin Plazmowy i trochę amunicji, granaty i trzy terminale. Dwa z nich wyłączają Protektrony i wieżyczki. Żeby się do nich włamać potrzeba kolejno 75 i 50 punktów Nauki.

W końcu trafisz do pomieszczenia z kolejną konsolą. Tam wsadź Szton i ulepsz oprogramowanie robotów. Można wracać do Pana House po dalsze instrukcje.

Nie martw się tym, że nie wykonałeś zadania zleconego przez Cezara. Jego ludzie będą myśleli, że postąpiłeś zgodnie z jego rozkazami i nic Ci nie zrobią. Teraz po prostu wróć do portu, w miejscu gdzie pojawiłeś się w Forcie. Powiedz przewoźnikowi, że jesteś gotowy wracać do Zatoki Cottonwood. Szybka wycieczka do Lucky 38, rozmowa z Panem House i zadanie zostaje zaliczone.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.