Zadania poboczne

LEGENDA GWIAZDY

Zapewne podczas swoich podróży natrafiłeś na charakterystyczne kapsle z niebieskimi gwiazdami. Po Pustkowiu krąży legenda o tajemniczym skarbie, którego pilnuje tajemniczy Festus. By wejść w posiadanie owego skarbu, należy zebrać 50 kapsli z gwiazdkami.
Samego Festusa spotkasz w Siedzibie głównej Sunset Sarsaparilli. Podczas rozmowy z nim można aktywować zadanie. Wytłumaczy Ci on zasady zbierania kapsli i opowie o skarbie.

Kapsle z gwiazdkami można znaleźć w następujących miejscach:

    • zazwyczaj po znalezieniu pierwszego kapsla, podczas podróży, podejdzie do Ciebie Malcolm Holmes, który opowie, jak to kiedyś zbierał kapsle, ale z tego zrezygnował. Posiada on przy sobie 6 kapsli z gwiazdkami. Możesz go okraść lub zabić
    • kolejne spotkanie dotyczy Tomasa i atakującej go kobiety, która chce zabrać jego kapsle. Chłopak ma naszyjnik zrobiony z 7 kapsli. Kobieta za to posiada przy sobie 2 kolejne kapsle. Jedno z nich zginie. Drugie możesz zabić lub okraść, albo (jeśli przeżył chłopak) przekonać retoryką, by oddał naszyjnik
    • Goodsprings – domek na zachód od szkoły i kolejny domek na północny wschód od domu dr Mitchella
    • Skoki spadochronowe z Jean – na biurku w chatce
    • Sloan – w Messie, na jednym ze stolików
    • Camp Golf – 3 kapsle są w sypialni na piętrze dużego budynku
    • Tereny rekreacyjne Bitter Springs – w budynku biura
    • Zatoka Callville – 2 kapsle są w chatce Łódki Kapitana Deana
    • Dolina Skorpionów – podróżnik walczący ze skorpionami ma jeden kapsel. Można go tam spotkać co kilka dni, nawet jak zginie
    • Farma Horowitza – w budynku zajmowanym przez gang Żmij
    • Ranczo Wietrznych Braminów Booksa – w chatce na podłodze
    • Biuro Karmazynowej Karawany – na głośniku radia
    • Kwatera główna REPCONN – 2 kapsle na parterze (pokój z pamiątkami i biurko z terminalem i butelkami), jeden na Drugim piętrze biurowym (na jednym z biurek we wschodniej części), dwa kolejne na ostatnim piętrze blisko butelek
    • Chata fałszerza kapsli – 3 kapsle są w środku
    • Farma myśliwych – dwa kapsle w kuchni
    • Nellis – duży hangar opisany jako Messa i magazyn amunicji, 2 kapsle na jednym ze stolików obok butelek i innych kapsli
    • Punkt handlowy 188 – stoisko z jedzeniem, koło butelki na ladzie
    • Złomowisko Gibson – kapsel jest w rogu, na dolnej półce regału w garażu
    • Novac – jeden kapsel jest na stoliku w kuchni, w domu na południe od Chaty Klepka, a drugi w pokoju na piętrze motelu (najbardziej na prawo)
    • Napadnięta farma – kapsel w przyczepie, w otwartej lodówce
    • Farma zwierzęca Matthewss – na piętrze stajni z braminami
    • Chata Bradley’a – za barykadą z worków
  • i inne

Gdy zdobędziesz 50 kapsli, możesz wrócić do Festusa. Opowie Ci historię napoju. Dostaniesz komunikat, że nie zaliczyłeś zadania, ale nie martw się – tak ma być. Od razu aktywuje się następne zadanie – Cenna lekcja.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.