Zadania poboczne

MOGĘ SPRAWIĆ, ŻE SIĘ PRZEJMIESZ

Zadanie jest związane z jednym z towarzyszy, którzy przyłączają się do gracza. Chodzi o Veronikę. By aktywować zadanie trzeba odwiedzić z Veroniką pewne określone miejsca, albo odbyć rozmowę z pewnymi osobami. W moim przypadku wystarczyło, że zabrałem ją w dwa miejsca. Nie wiem, czy jest to reguła. Podobno niektórzy gracze muszą zetknąć się z trzema sytuacjami.

Miejsca, które przyczyniają się do rozpoczęcia zadania:

    • Krypta 3 – podejdź do grodzi wejściowej, ale nie wchodź do środka. Poczekaj aż Veronica zacznie mówić do siebie, jak to Bestie sprawiły RNK więcej problemów, niż całe Bractwo. Dla pewności, że zaliczyłeś ten punkt, wywołaj z nią rozmowę
    • Nelson i Zatoka Cottonwood – wymieniam te dwie lokacje razem, bowiem jeśli odwiedzisz jedną z nich, druga nie wywoła już żadnej reakcji ze strony Veroniki. Podobnie jak wcześniej – poczekaj, aż coś powie, a następnie z nią porozmawiaj
  • budynek na terenie Camp McCarran – wejdź do budynku, a Veronica powinna zareagować podobnie, jak w dwóch poprzednich przypadkach. Jeśli nie, spróbuj chodzić niedaleko drzwi prowadzących na zewnątrz

Sytuacje, dzięki którym można rozpocząć zadanie:

    • Nellis – udaj się do Muzeum i wysłuchaj opowieści Pete’a
    • Westside – w budynku Apartamenty Casa Madrid znajdziesz Tom’a Anderson’a. Niektóre z jego dialogów wywołają reakcję, więc postaraj się wypytać go o wszystko
    • Freeside – gdy pierwszy raz spotykasz Julie Farkas w Forcie Mormon, Wasza rozmowa wywoła reakcję. Drugie miejsce na Freeside to Silver Rush. Rozmowa z Glorią też może wywołać reakcję
    • Poligon testowy REPCONN-u – jeśli zapytasz Jason’a o Wielką podróż, jego odpowiedź wywoła reakcję w Veroniki
  • Camp McCarran – w budynku lotniska znajdziesz doktora Hildern’a. Pierwsza rozmowa z nim wywoła reakcję

Po zaliczeniu 2 albo 3 zdarzeń, Veronica powinna poprosić Cię o spotkanie ze Starszym Bractwa wUkrytej Dolinie. Udaj się tam z nią. Poczekaj aż rozmowa dobiegnie końca. Gdy oddalicie się od Starszego, Veronica opowie Ci o swoim planie.
Macie się dostać do terminalu, przez który kiedyś odbierała rozkazy. Znajdują się tam poszlaki odnośnie zaginionych technologii, która powinna zainteresować Starszego. Nim wyjdziecie z Bunkra, traficie na grupkę Paladynów, którzy okażą swoje niezadowolenie z poczynań Veroniki.

Terminal znajduje się w Komórce Gibson, niedaleko Złomowiska Gibson i Heliosa Jeden. Dziewczyna znajdzie informacje na temat dalmierza, technologii upraw i broni pulsacyjnej. Możesz wybrać, co chcesz szukać. Nie jest to ostateczny wybór i w każdej chwili możesz zmienić decyzję.

Dane dotyczące nowej technologii upraw zdobędziesz wykonując zadanie Na zielonej trawce. Nie możesz jednak pozwolić Keely skasować danych. Jeśli to zrobi nie będziesz można skopiować ich do PipBoy’a. Jeśli zrobiłeś to zadanie wcześniej i pozwoliłeś skasować dane, musisz skupić się na poszukiwaniu innej technologii.

Dalmierz dotyczy broni Archimedes II i Wykrywacza C-Euklida. Trzeba wykonać zadanie Uśmiechnięty staruch i podczas niego zasilić Archimedesa. Ponownie, jeśli wykonałeś to zadanie wcześniej i przekierowałeś zasilanie gdzie indziej, nie można zdobyć tej technologii.
Wykrywacz znajdziesz we Freeside. Posiada go chłopczyk, który biega po ulicy goniąc przerośniętego gryzonia. Można mu go ukraść, albo odkupić.

Jeśli nie można wykonać powyższych zadań, musisz się skupić na technologii pulsowej. Udaj się najpierw do Nellis. W Baraku Pearl znajduje się szafka zaraz przy wejściu. Ukradnij z niej klucz i notatkę. Okazuje się, że broń znajduje się w Krypcie 34. Sposób poruszania się po niej został opisany w zadaniu Blues ciężkiego losu.
Musisz dostać się do Zbrojowni. Tam w zamkniętej skrzyni znajdziesz pistolet pulsacyjny. Otworzysz ją dzięki kluczowi z szafki Pearl.

Posiadając jedną z trzech technologii, można wrócić do Starszego. Po krótkiej rozmowie, z której nic nie wyniknie, Veronica postanowi się oddalić. Zaraz jednak rozpocznie z Tobą rozmowę, której finał będzie wymagał od Ciebie podjęcia decyzji, czy dziewczyna ma zostać w Bractwie, czy udać się do Uczniów Apokalipsy. Jeśli pozostawisz decyzję jej, zdecyduje się zostać.

Niezależnie od decyzji, Veronica poprosi Cię o wyjście na zewnątrz. Spotkacie tam grupkę Paladynów, którzy będą chcieli Was zabić.
Jeśli Veronica zdecydowała się zostać, można uniknąć walki posiadając 95 Retoryki. W przeciwnym razie trzeba będzie ich zabić. Ponieważ zaatakują pierwsi, nie będzie żadnych konsekwencji. Veronica otrzyma profit Stalowe więzy, który ulepszy jej pancerz. Zadanie się zakończy.
Jeśli dziewczyna zdecyduje się odejść, również pojawią się Paladyni, ale tym razem zostawią Was w spokoju, jeśli im powiesz, że Veronica odchodzi. Co więcej – zabicie ich spowoduje, że nie zaliczysz zadania. Puszczą Was wolno, ale zabronią jej wracać. Musisz jeszcze udać się z dziewczyną do Uczniów Apokalipsy. Jeśli chodzi o szczegóły, zaprowadź ją do Przyczółka Uczniów. Doktor Alvarez każe Ci wrócić następnego dnia, gdy pojawi się doktor Schiller.

Wystarczy wyjść i poczekać 24 godziny. Po tym czasie okaże się, że Paladyni zabili cały personel. Teraz Ty zabij ich. Gdy padną martwi, rozmów się z Veroniką. Otrzyma ona profit Buntownik bez powodu, który zwiększa szybkość jej ataków. Zadanie się zakończy.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.