Zadania poboczne

MOŻESZ NA MNIE POLEGAĆ!

Zadanie rozpocznie się podczas rozmowy z Alice McLafferty – właścicielką Karmazynowej Karawany. Pierwsze polecenie jest dość łatwe – trzeba dostarczyć przesyłkę doktorowi Hildernowi. Jak zawsze w takich przypadkach podążaj za wskaźnikiem, a gdy przesyłka dotrze do adresata, wracaj do Alice.

Teraz zajmiemy się sprawą wykupienia Karawany Cassidy. Prawa do niej posiada Róża Szaronu Cassidy. Znajdziesz ją w Przyczółku Mojave, a dokładniej w barakach.

Cass nie będzie chciała sprzedać praw do Karawany, twierdząc że po jej interesie nic nie zostało – tylko jej nazwisko. Możesz ją namówić do sprzedaży używając Retoryki, albo Handlu w dwóch opcjach po 50 i 75 punktów. Widać więc, że wymagania są duże. Niemniej musisz je spełnić – Cass nie ma przy sobie żadnych papierów, które można by od niej ukraść. Po tym, jak Cass pozbędzie się praw do Karawany, będzie można ją rekrutować, jako towarzysza.
Wracamy do Karmazynowej Karawany, dać znać, co zdziałaliśmy.

Zajmiemy się teraz namówieniem Jamisona, by zrezygnował ze swojej posady w Karmazynowej Karawanie. Możesz go nastraszyć – Retoryka 50, albo próbować się dogadać. W drugim przypadku mając Handel na 50 umówisz się tylko na spłacenie długu. Inaczej pozostaje Ci przystać na spłacenie długu i odprawę.

Opcjonalne zadanie polega na wykradzeniu schematów Zbrojmistrzom. Trzeba pobawić się w niewidzialnego ludka. Zanim się do nich wybierzesz, upewnij się, że będziesz mógł otworzyć zamek wymagający umiejętności na poziomie 50 punktów i że posiadasz w ekwipunku StealthBoy’a. gdy znajdziesz się przed furtką prowadzącą na teren fabryki Zbrojmistrzów, każ towarzyszom poczekać, otwórz zamek i szybko użyj StealthBoy’a, włącz tryb skradania. Teraz nawet stojąc obok Ciebie ciężko będzie komukolwiek Cię dostrzec. Wejdź do fabryki. W środku idź prosto przed siebie, trafisz do pomieszczenia z jajogłowymi i jednym działającym terminalem. Wyciągnij z niego plany i zmywaj się, nim StealthBoy przestanie działać.
Zdobyłeś plany, a tym samym zaliczyłeś zadanie. Wystarczy wrócić do Alice.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.