Zadania poboczne

NA ZIELONEJ TRAWCE

Doktor Thomas Hildern chce byś udał się do Krypty 22 i zbadał dziwnie wybujałą roślinność, któratam występuje. Wystarczy, że dostaniesz się do serwerowni i ściągniesz dane z komputera. Zobaczymy,czy będzie to takie łatwe.

Gdy będziesz chciał wyjść z pokoju doktora, zaczepi Cie pani naukowiec – Angela Williams. Usłyszysz odniej, że to nie pierwsza ekspedycja do Krypty. Poprosi też o odnalezienie jej znajomej – Kelly, którazostała wysłana do Krypty i nie wróciła.

Przed wejściem do podziemnego kompleksu czeka Cię spotkanie z kilkoma Wielkimi Modliszkami. Gdyjuż się z nimi uporasz, właź do środka. Zaraz po wejściu trafisz na tymczasowy obóz zrobiony przez Kelly.Jest tam łóżko, a obok niego Przegląd programisty.

Idąc przed siebie trafisz na windę, która jest popsuta. Mając 50 Naprawy możesz ją zmusić do działania.Nie martw się, jeśli nie jesteś w stanie jej naprawić – dzięki niej możesz po prostu ominąć kilka pierwszychpięter.
Na poziomie produkcja żywności spotkasz się z pierwszymi przeciwnikami Nosicielami. Nie są oni naszczęście bardzo silni.

Na poziomie mieszkalnym, w jednej z kwater znajduje się karta potrzebna do tego, by otworzyć drzwi dojaskini, znajdujące się na poziomie produkcji żywności. Poszukaj też tutaj, tj. na poziomie mieszkalnym,biura Dozorcy Krypty. W jego terminalu otwórz drzwi do kopii zapasowej danych.

W jaskini spotkasz się tylko z dużym stadem modliszek, ale przez nią dostaniesz się do poziomu Kontroliszkodników. Tutaj po krótkiej przechadzce, przerywanej spotkaniami z Nosicielami i Myszołówkami,trafisz na serwerownie. Ściągnij dane. Można już w zasadzie wracać, ale mamy do uratowania Kelly.
Tak się składa, że na poziomie Kontroli szkodników też znajduje się zejście do jaskini. Czeka na Ciebieduża komnata pełna Modliszek i Myszołówek. Kelly będzie siedziała na samym końcu. Oznajmi Ci, że mapomysł, jak poradzić sobie z tymi roślinami. Macie się spotkać na drugim poziomie. Kelly od razu naprawiwindę, więc nie trzeba już kluczyć.
Kelly wpadnie na pomysł, żeby wpuścić do wentylacji łatwopalny gaz. Twoim zdaniem będzie go podpalić.Możesz użyć do tego celu broni laserowej. Alternatywą są granaty, które znajdziesz w torbie Kelly.
Wyciek gazu znajduje się na poziomie piątym. Masz podpalić gaz i gdzieś się schować. Łatwo mówić…

Ja to zrobiłem tak… Schowałem się w tym pokoju. Wyjrzałem na korytarz, tylko tak, żeby rzucić wkierunku gazu granat/dynamit. Lepsze są one od broni laserowej, bo pomału lecą i nie wybuchają od razu.Gdy tylko wypuścisz z ręki granat, uciekaj do jaskini, która znajduje się we wskazanym pokoju. Tampłomienie nie powinny Cię dosięgnąć.
Teraz, gdy wrócisz do Kelly czeka Cię wybór. Albo zrobisz co kazał doktor Hildern, albo pozwolisz skasowaćpliki. Wybierając pozbycie się plików, zyskasz nieco karmy, ale stracisz nagrodę od doktora.

W zależności od tego, które zakończenie wybrałeś, wróć do określonej osoby, by zakończyć zadanie.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.