Zadania poboczne

NIE MA CIĘ W MYM SERCU JUŻ

Podczas wizyty w Zatoce Cottonwood natrafisz na klatkę w której przetrzymywany jest Kenny Weathers. Podczas rozmowy chłopak poprosi o ratunek, ponieważ został wzięty w niewolę. Zadanie zostanie aktywowane.

Zadanie można wykonać bez rozlewu krwi, kupując całą rodzinę od Przemytnika, który powinien się kręcić niedaleko. Za rodzinę trzeba zapłacić 300 kapsli. Posiadając 50 Retoryki, cenę da się zbić o połowę. Po zapłaceniu, gracz otrzymuje klucz do klatki, który jednocześnie zdejmuje wybuchowe obroże.

Jeśli jesteś wrogiem Legionu, najlepiej wykonać to zadanie razem z zadaniem Oko za oko. Wiadomo – rodzinę opłaca się wypuścić tylko wtedy, gdy obóz będzie pozbawiony sił Legionu.
Ale zajmijmy się otworzeniem klatki. Możesz to zrobić wytrychem. Zamek jest trudny. Jeśli jednak nie chcesz się bawić spinkami, wejdź do budynku obok klatki. Powinien tam być Przemytnik. Jeśli nie ma go w środku, poszukaj obok budynku. Posiada on klucz, który otwiera klatkę.
By uwolnić więźniów, musisz jeszcze zdjąć im wybuchowe obroże. Posiadając umiejętność Matriały wybuchowe na 50 punktów, uda Ci się rozbroić ładunki. Przy 35 punktach, możesz tylko spowodować, że wybuchną. Jeśli oddasz chłopakowi klucz, sam zdejmie sobie obroże.
Po zdjęciu obroży zadanie zostanie zakończone.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.