NIEWYCHOWANE MRÓWY
Raquel z Nellis opowie Ci o problemie z mrówkami, które przekopały się do generatora i go popsuły. Jeśli przyjmiesz zadanie, będziesz musiał się tam udać, zabić mrówki i przywrócić zasilanie. Nie można używać do walki z nimi broni energetycznej – najadły się prochu u wybuchają.
Kobieta wspomni też o tym, że Lojalny pracował nad czymś, co ma powstrzymać mrówki. Odwiedźmy go. Zbudował emiter fal dźwiękowych, ale nie wie, jaka częstotliwość będzie groźna dla mrówek. Posiadając wysoką Naukę (50) możesz podać mu odpowiednie parametry. Jeśli zdasz test Retoryki (50) również dostaniesz emiter. Trzeba będzie umieścić go na mrowisku.
Udaj się do Generatora macierzy Nellis. W środku skręć w lewo i wyjdź na dużą halę. Zejdź z platform na dół schodami, zabij mrówki, które staną Ci na drodze. Obrazek ukazuje lokację mrowiska. Jeśli umieścisz tam generator fal dźwiękowych i go aktywujesz, wszystkie mrówki zginą. Zresetuj dwa generatory znajdujące się niedaleko. Wejdź po schodach, aż będziesz mógł włączyć Główny przełącznik zasilania generatorów. Po chwili bezpiecznik znów zaskoczy i wszystko zacznie działać.
Można wracać do Raquel zdać zadanie.
Aby otworzyć te drzwi potrzebny jest klucz. Czy ktoś może wie, gdzie on się znajduje?
Kwatery mieszkalne, w jednym z mieszkań, gdzie są dwa Nosiciele i zarośnięte roślinami. Szukaj na podłodze w trawie.
Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?