Zadania poboczne

PILNE SPRAWY

Kolejne zadanie od Alice McLafferty, właścicielki Karmazynowej Karawany.
Na rynku pojawiają się kapsle, które wyglądają, jakby dopiero co zostały wybite. Niby nic nadzwyczajnego, ale jest ich naprawdę dużo. Na Twoim PipBoy’u zostaje zaznaczone miejsce pochodzenia kapsli. Trzeba się tam udać i wyłączyć prasę.
Po średnio-długim spacerku trafisz w końcu do Siedziby głównej Sunset Sarsaparilli. Wejdź drzwiami garażowymi do Hali fabrycznej.
W środku czekają na Ciebie roboty klasy Protectron. Na samym środku hali stoi poszukiwana prasa do kapsli. Musisz ją potraktować klawiszem akcji i usunąć wszystkie ważne części, dzięki czemu przestanie działać, a Ty zyskasz 3x złom.

Zanim wrócisz do Alice, powiedzieć że prasa już nie działa, możesz zechcieć pozwiedzać fabrykę. Trafisz na Festusa. Mechaniczną kukiełkę, która wytłumaczy Ci sprawę zagadkowych kapsli z gwiazdkami. Jednocześnie aktywuje się zadanie Legenda gwiazdy.

W nagrodę za poradzenie sobie z prasą dostaniesz 500 kapsli i trochę reputacji RNK, o doświadczeniu nie wspominając.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.