Zadania poboczne

ZAKLINAM CIĘ

Okazuje się, że w Camp McCarran znajduje się szpieg przekazujący informacje legionowi. Pułkownik James Hsu. Poprosi, byś się nim zajął. Więcej informacji o sprawie ma udzielić Kapitan Curtis.

Kapitan uzna, że dobrze by było, gdybyś popytał o dziwną aktywność szpiega w obozie. Poda Ci nazwiska osób, które mogą coś wiedzieć. Jeśli udasz się do porucznik Carrie Boyd, wspomni Ci o włamaniach. Ktoś w nocy był widziany na wieży. Udaj się tam poszukać poszlak.

Jeśli poczekasz w ukryciu przed wieża, około 1.00 w nocy pojawi się na miejscu Kapitan Curtis. Wejdzie do środka. Zrób to samo, nadal się ukrywając. Podsłuchaj rozmowę. Kapitan podłożył bombę w kolejce McCarran, która ma wybuchnąć za kilka minut. Możesz go teraz zabić i wyciągnąć z jego ciała kartkę z kodami rozbrajającymi bombę.
Biegiem tam, gdzie pokazuje wskaźnik. Bomba znajduje się w małej kratce w ścianie wagonu, obok drzwi. Do jej rozbrojenia potrzebujesz Materiały wybuchowe (35) lub Nauki ścisłe (45). Po rozbrojeniu bomby wracaj do pułkownika Hsu. To zadanie można uznać za zakończone.

Alternatywna ścieżka
Podesłał Dominus:

Aby pójść tą ścieżką musimy wcześniej wykonać zadanie Palec Skazujący. W zadaniu tym dostajemy informacje, że w Camp McCarran jest szpieg Legionu. Jest nim Kapitan Curtis.

Gdy mamy ta informację, idziemy do niego i mówimy mu, że znamy jego prawdziwą stronę. Z rozmowy wynika, że chce on zniszczyć kolejkę, ale dowództwo patrzy mu się na ręce. Gdy decydujemy się mu pomóc każe nam iść do Pułkownika Jamesa Hsu po wygodną przykrywkę do zadania. Kapitan opowiada, że aby wszystko poszło bez problemów musimy wykonać 2 czynności: podłożyć bombę i znaleźć „ofiarę”, na którą padną oskarżenia o akcie terrorystycznym.

Pierwsza część zadania jest banalna: z kosza przy kasie biletowej bierzemy całą zawartość, następnie idziemy we wskazane miejsce. Jest ono pilnowane przez strażników, którzy zmieniają się o 9 i 18. W tych godzinach mamy chwilę czasu by wkraść się do miejsca gdzie są pociągi. Bombę podkładamy w pociągu, w kratce. Po wyjściu z pociągu, odjeżdża on i eksploduje. Pierwsza część zadania za nami.

Druga część polega na znalezieniu ofiary i podrzuceniu jej obciążających dowodów. Ofiara Osobą tą jest szeregowy Crenshaw. Znajduje się on na południowym patrolu. Może on chcieć jednak się tłumaczyć, zaburzając działanie naszego planu. Musimy go, więc zabić. Za pomocą skradania(40) możemy podłożyć mu granat i zabić go w „wybuchowy” sposób. Materiały podkładamy w koszarach w jego skrzynce. Musimy włożyć: baterię rozszczepieniową, superklej, środek czyszczący Abraxo, przewodnik i plany budowy bomby.

Pozostaje nam tylko donieść do Pułkownika Jamesa Hsu o tożsamości szpiega, oraz podać sposób jak go wytropiliśmy – należy pamiętać jednak, że po przyznaniu się do morderstwa nie dostajemy od niego nic, bo „nie prosił nas o to”. Wracamy do Kapitana Curtisa i donosimy o sukcesie.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.