ZAPOMINAM PAMIĘTAĆ O ZAPOMINANIU
Zadanie dotyczy Boone’a, jednego z towarzyszy, którzy mogą się przyłączyć do gracza. By je aktywować trzeba najpierw porozmawiać z Mannym Vargas’em, który razem z Boonem pełni służbę w Novac, jako snajper na wieży w kształcie dinozaura. Zapytaj go o służbę w RNK, a następnie o wydarzenia w Bitter Springs. Gdy będziesz już wiedzieć o masakrze, która nastąpiła w miasteczku, zapytaj o to samo Boone’a.
Na początku nie będzie chciał o tym mówić. Trzeba zdobyć jego zaufanie, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat masakry.
Zaufanie zdobędziesz wykonując zadania normalne i pomniejsze oraz akcje przeciw Legionowi:
- zabicie Cezara
- wykonanie zadania Zaklinam Cię
- uratowanie więźniów podczas wykonywania zadania Włączony
- wykonanie zadania Oko za oko
- zabicie Benny’ego podczas spotkania na Stripie
Mogą istnieć jeszcze inne sposoby. Po spełnieniu niektórych z tych kryteriów, Boone powinien ufać Ci na tyle, by wygadać się na temat Bitter Springs. Ostatecznie, gdy będzie taka możliwość, zapytaj go, czy nie chciałby się tam udać. Odmówi, ale po jakimś czasie, gdy znów będziesz z nim rozmawiać, sam zaproponuje, by się tam udać. Zadanie się aktywuje.
Gdy już dotrzecie do Bitter Springs, Bonne opowie o miejscu, w którym kiedyś stacjonował. Musisz teraz udać się z nim do pobliskiej Przełęczy Coyote Tail. Gdy dotrzecie na miejsce, usłyszysz dokładną historię tego miejsca. Boone też poprosi Cię o przenocowanie w przełęczy. Zgódź się. Ekran się ściemni i po chwili się obudzisz. Musisz porozmawiać z Boonem. Okazuje się, że w stronę miasta nadciąga oddział Legionu.
Boone stwierdzi, że możesz uciekać, jeśli nie chcesz ryzykować. Walka nie będzie łatwa, ale jesteś bohaterem – nie możesz zrezygnować. Poza tym powinieneś już mieć sprzęt i doświadczenie, które pozwoli Ci bez problemu zająć się najeźdźcami.
Pierwsza fala atakujących pojawi się praktycznie w samym mieście, musisz więc szybko się tam udać. Druga nadciągnie ze strony terenów rekreacyjnych. Trzecia zejdzie do miasteczka z kanionu na północ. Tak było przynajmniej u mnie. Po pokonaniu przeciwników Boone rozpocznie z Tobą rozmowę.
Rozmowa kończy się Twoim stwierdzeniem na temat kary sumienia, którą odbywa Boone. W zależności od tego, które wybierzesz, Boone dostanie inny pancerz. Z racji tego, że oba pancerze różnią się tylko wyglądem, nie ma co się nad nimi rozwodzić.
Zadanie zakończone.
Aby otworzyć te drzwi potrzebny jest klucz. Czy ktoś może wie, gdzie on się znajduje?
Kwatery mieszkalne, w jednym z mieszkań, gdzie są dwa Nosiciele i zarośnięte roślinami. Szukaj na podłodze w trawie.
Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?