Zadania poboczne

ZDOBĄDŹ KAŻDY SZCZYT

Podczas rozmowy z Kapitan Gilles o sytuacji w Bitter Springs, zapytaj o ataki skierowane na tutejszą ludność. Aktywujesz to zadanie.
Okazuje się, że w jednej z pobliskich jaskiń ukrywa się tajemniczy snajper, który zabija mieszkańców.
Podejdź na południe, aż znajdziesz się w części miasta z namiotami uchodźców. Skręć w prawo w ścieżkę, między skałami, aż dojdziesz do cmentarza. Wejdź na wzgórze i idź w kierunku wskazywanym przez kompas. Jeśli po drodze miniesz kilka Ognistych gekonów, to jesteś na dobrej drodze. Wysoko w górach znajdziesz Jaskinię z zapasami Wielkich Chanów. Teraz już wiesz, czemu zadanie ma taką, a nie inną nazwę…

W jaskini znajdziesz Oscara Velasco, członka Wielkich Chanów. Jeśli masz na sobie mundur RNK, albo towarzyszy Ci Boone, od razu zacznie się walka. W innych przypadkach rozpocznie się rozmowa. Posiadając 50 Retoryki możesz pozbyć się Chana bez walki. Będziesz mógł wybrać, czy wysłać go do Red Rock, czy przekonać, by poszedł nękać Camp McCarran.
Polecam pierwszą opcję. Zyskasz dzięki niej klucz do skrzyń z zapasami.

Można też oczywiście zabić Chana i zabrać klucz z jego zwłok. Wspomniany klucz przydaje się do zadania Nie, niewiele.

Wróć do pani kapitan i powiadom ją o tym, że snajper już nie będzie nękał osady.

3 thoughts to “Zadania poboczne”

  1. Wzywam kelnera by wziął wino lub jedzenie, i gdy ten przychodzi zaczyna się z nim walka? Czy to jest wina towarzyszy czy to, że w dialogach ugadałem się też z Mortim o tym, że mu pomogę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.