Profity

Tu i teraz

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Natychmiast awansujesz na kolejny poziom.

Przyjaciel zwierząt

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Charyzma 6, Sztuka przetrwania 45
  • Rangi: 2

Na pierwszym stopniu zwierzęta przestają Cię atakować. Na drugim przychodzą z pomocą, gdy toczysz walkę i atakują wroga (oprócz innych zwierząt).

Finezja

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Szansa na trafienie krytyczne wzrasta o 5%.

Szalony matematyk

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Nauka 70
  • Rangi: 1

Redukuje koszt punktów akcji wszystkich czynności o 10%.

Pani Fortuna

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Szczęście 6
  • Rangi: 1

Szansa na to, że podczas używania systemu VATS Pani Fortuna wykończy wroga.

Piaskowy dziadek

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Skradanie 60
  • Rangi: 1

Podczas skradania możesz natychmiastowo zabić spiącą osobę i zyskać za to dodatkowe doświadczenie.

Tajemniczy Nieznajomy

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Szczęście 6
  • Rangi: 1

Szansa na to, że podczas używania systemu VATS Tajemniczy Nieznajomy wykończy wroga.

Szał kujona

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Inteligencja 5, Nauka 50
  • Rangi: 1

Kiedy Twoje punkty życia spadną poniżej 20% otrzynujesz +5% do DT, a Twoja siła wzrasta do 10 punktów.

Dziecko nocy

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Pomiędzy 18.00 a 6.00 otrzymujesz dwa dodatkowe punkty Inteligencji i Percepcji.

Spazm plazmowy

  • Poziom: 10
  • Wymagania: Broń energetyczna 70
  • Rangi: 1

Koszt punktów akcji potrzebnych do użycia broni plazmowych zostaje obniżony o 10%.