Szybki metabolizm
- Poziom: 12
- Wymagania: Brak
- Rangi: 1
Stimpaki dodają Ci +20% punktów życia więcej.
Upiorny padlinożerca
- Poziom: 12
- Wymagania: profit Kanibal
- Rangi: 1
Kiedy jesteś w trybie skradania, pojawia się nowa opcja, dzięki której możesz się pożywić zwłokami Super Mutantów i Szalonych Ghuli, by odzyskać punkty zdrowia. Skutkuje to utratą karmy.
Padnij
- Poziom: 12
- Wymagania: Materiały wybuchowe 70
- Rangi: 1
Otrzymujesz +50% DT przeciw obrażeniom spowodowanym przez eksplozje.
Życiodajna moc
- Poziom: 12
- Wymagania: Wytrzymałość 6
- Rangi: 1
Otrzymujesz na stałe +30 punktów życia.
Ciężarowiec
- Poziom: 12
- Wymagania: Wytrzymałość 6, Handel 70
- Rangi: 1
Od tej pory możesz używać szybkiej podróży nawet wtedy, gdy jesteś przeciążony.
Przebijające uderzenie
- Poziom: 12
- Wymagania: Walka wręcz 70
- Rangi: 1
Wszystkie Twoje ataki wręcz lub wykonywane bronią białą omijają 15 punktów DT.
Piroman
- Poziom: 12
- Wymagania: Materiały wybuchowe 60
- Rangi: 1
Posługując się broniami zadającymi obrażenia od ognia, zwiększasz ich skuteczność o 50%.
Ekspert robotyki
- Poziom: 12
- Wymagania: Nauka 50
- Rangi: 1
Zadajesz +25% obrażeń podczas walki z robotami. Możesz wyłączyć robota korzystając z trybu skradania.
Cichobieg
- Poziom: 12
- Wymagania: Zręczność 6, Skradanie 50
- Rangi: 1
Bieganie nie wpływa już na skuteczność Twojego skradania.
Snajper
- Poziom: 12
- Wymagania: Percepcja 6, Zręczność 6
- Rangi: 1
Masz zwiększone szanse na trafienie wroga w głowę podczas korzystania z systemu VATS.
Fala uderzeniowa
- Poziom: 12
- Wymagania: Materiały wybuchowe 70
- Rangi: 1
Materiały wybuchowe użyte przez Ciebie mają o 25% większe pole rażenia.
Niepowstrzymana siła
- Poziom: 12
- Wymagania: Siła 7, Broń biała 90
- Rangi: 1
Nawet gdy wróg używa bloku, Ty i tak zadajesz mu dodatkowe obrażenia, gdy używasz broni białej lub walczysz wręcz.
A, no i ogółem jak odpali się grę bezpośrednio ze Steama, to nie załącza FixT w pełni, ale spolszczenie dziala.…