Profity

Szybki metabolizm

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Stimpaki dodają Ci +20% punktów życia więcej.

Upiorny padlinożerca

  • Poziom: 12
  • Wymagania: profit Kanibal
  • Rangi: 1

Kiedy jesteś w trybie skradania, pojawia się nowa opcja, dzięki której możesz się pożywić zwłokami Super Mutantów i Szalonych Ghuli, by odzyskać punkty zdrowia. Skutkuje to utratą karmy.

Padnij

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 70
  • Rangi: 1

Otrzymujesz +50% DT przeciw obrażeniom spowodowanym przez eksplozje.

Życiodajna moc

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Wytrzymałość 6
  • Rangi: 1

Otrzymujesz na stałe +30 punktów życia.

Ciężarowiec

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Wytrzymałość 6, Handel 70
  • Rangi: 1

Od tej pory możesz używać szybkiej podróży nawet wtedy, gdy jesteś przeciążony.

Przebijające uderzenie

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Walka wręcz 70
  • Rangi: 1

Wszystkie Twoje ataki wręcz lub wykonywane bronią białą omijają 15 punktów DT.

Piroman

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 60
  • Rangi: 1

Posługując się broniami zadającymi obrażenia od ognia, zwiększasz ich skuteczność o 50%.

Ekspert robotyki

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Nauka 50
  • Rangi: 1

Zadajesz +25% obrażeń podczas walki z robotami. Możesz wyłączyć robota korzystając z trybu skradania.

Cichobieg

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Zręczność 6, Skradanie 50
  • Rangi: 1

Bieganie nie wpływa już na skuteczność Twojego skradania.

Snajper

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Percepcja 6, Zręczność 6
  • Rangi: 1

Masz zwiększone szanse na trafienie wroga w głowę podczas korzystania z systemu VATS.

Fala uderzeniowa

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Materiały wybuchowe 70
  • Rangi: 1

Materiały wybuchowe użyte przez Ciebie mają o 25% większe pole rażenia.

Niepowstrzymana siła

  • Poziom: 12
  • Wymagania: Siła 7, Broń biała 90
  • Rangi: 1

Nawet gdy wróg używa bloku, Ty i tak zadajesz mu dodatkowe obrażenia, gdy używasz broni białej lub walczysz wręcz.