Profity

Człowiek czynu

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Zręczność 6
  • Rangi: 2

Ten profit podnosi ilość Twoich punktów akcji o 15%.

Człowiek-demolka

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6
  • Rangi: 1

Wszystkie Twoje trafienia krytyczne zostają powiększone o 50%.

Odporność na prochy

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Medycyna 60
  • Rangi: 1

Szansa na uzależnienie spada o połowę.

Topnienie

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Broń energetyczna 90
  • Rangi: 1

Wrogowie zabici przy pomocy broni energetycznej emitują falę szkodliwej energii.

Biegłość!

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Możesz wybrać czwarty talent. Umiejętność, której on dotyczy zostaje zwiększona o 15 punktów.

Pewny chwyt

  • Poziom: 16
  • Wymagania: Siła<10
  • Rangi: 1

Wymagania broni dotyczące siły zostają dla Ciebie obniżone o dwa punkty.