Towarzysze

Idący po Śladach/Poszukująca Kreda

Idący po Śladach/Poszukująca KredaKiedy Idący po Śladach był dzieckiem spotkał tajemniczego człowieka z wąsami i gitarą. Zapytał go co robi. Ten odpowiedział mu, że wędruje z miejsca na miejsce i śpiewa dla ludzi, których spotka. Młody chłopak był zachwycony życiem w którym każdy może wędrować i robić co chce. Postanowił, że kiedyś sam ruszy w taką podróż. Jego imię wywodzi się od tego, że bardziej doświadczeni zwiadowcy Martwych Koni zaznaczali kredą obszary obfite w zwierzynę łowną. On sam jako młody zwiadowca podążał po śladach zostawionych przez jego starszych współplemieńców. Jako młody mężczyzna nie wierzy w przesądy i nie boi się tabu związanego z przedwojennymi budowlami. Jest bardziej nowoczesny od swoich współplemieńców. Ubóstwia Joshuę Grahama, który ma bardzo duży wpływ na młode pokolenie. Poszukująca Kreda- w grze PL nazwany ” Idący po Śladach”. Początkujący zwiadowca plemienia Martwych Koni, przyłącza się do gracza, zaraz po ataku na karawanę „Radosne Szlaki”, z której cało wychodzi tylko kurier (gracz). Idący po śladach [Poszukująca Kreda] zostaje naszym towarzyszem, prowadzi nas do obozu Martwych Koni, abyśmy mogli odbyć spotkanie z Joshuą Grahamem. Później na prośbę Joshuy zostaje naszym przewodnikiem na krótki okres ( zadanie, które ma na celu znalezienie kompasu, zestawu medycznego, 5 dziecięcych pudełek śniadaniowych oraz dwóch krótkofalówek). W międzyczasie można od niego otrzymać mini- questy [ chociażby odszukanie młodego krędoroga, który zaginął, dlatego stado zrobiło się agresywne i atakuje plemiona].

base id: xx00b2f6

Profity towarzysza:

  • Kopce orientacyjne – Wejście na dowolny szczyt sprawia, że wszystkie pobliskie znaczniki w Dolinie Syjonu są odkryte, a Twoja spostrzegawczość wzrośnie na 3 min. (+3 do PER)

W momencie, gdy kończymy zadanie związane z przyniesieniem kompasu itd. Danielowi, nasz przyjaciel Idący po śladach przestaje być naszym towarzyszem, nawet, jeśli tego nie chcemy, tłumaczy nam, że to z polecenia Joshuy i on na to nic nie poradzi. Jego miejsce natomiast jako dalszy towarzysz zajmuje Budząca się Chmura.

Idący Po Śladach występuje jedynie w dodatku do Fallout: New Vegas pod tytułem Szczere Serca.

 

Budząca się Chmura/Krocząca Chmura

Budząca się Chmura/Krocząca ChmuraKrocząca Chmura/ Budząca się chmura, należy do plemienia Smutków, jest jedną z pierwszych osób nawróconych przez Daniela. Ten uratował jej życie podczas porodu trzeciego dziecka i nauczył ją jak prawidłowo przyjmować poród. Od tego momentu Chmura zaczęła pełnić rolę położnej w plemieniu. Później nawróciła się na wiarę Daniela oraz nauczyła się poprawnie mówić po angielsku. Krocząca Chmura ma męża oraz troje dzieci. Jednak jej mąż został zabity przez Białe Nogi w czasie pierwszej ewakuacji plemienia z Syjonu. Daniel wiedział o tym od początku, jednak nie powiedział jej o tym obawiając się jej reakcji. Sama coś podejrzewała jednak nigdy nie powiedziała mu tego wprost. Prawdy dowiaduje się od Ciebie…

base id: xx00b2f7

Profity towarzysza:

Cichociemny – Gdy Budząca się Chmura jest w Twojej drużynie, dużo łatwiej prześlizgnąć się obok członków plemienia Białych Nóg (ich PER jest zmniejszona)

  • Budząca Się Chmura opuszcza nas po wykonaniu zadań związanych ze zdobyciem mapy schodów, oczyszczeniem terenu z Yao Guai oraz osłabieniem plemienia Białych Nóg. Jej miejsce, jako towarzysz, zajmuje sam Joshua Graham.

Krocząca Chmura występuje jedynie w dodatku do Fallout: New Vegas pod tytułem Szczere Serca.

 

Joshua Graham/Popielec/Legat Malpais

Joshua Graham/Popielec/Legat MalpaisJoshua urodził się w Nowym Kanaan. W 2246 roku, zaczął przemieżać Pustkowia by nauczać innych. Podróżował wzdłuż autostrady I-15 i 89 do Arizony. W trakcie podróży przez Wielki Kanion Kolorado spotkał dwóch Uczniów Apokalipsy Bila Calhouna i Edwarda Sallowa. Jako że znał już wiele dialektów plemiennych, postanowił się do nich przyłączyć. Razem z dziewięcio osobową ekspedycją wyruszyli do plemienia Czarnych Stóp. Dotarli do nich w 2247 roku. Niestety Joshua musiał popełnić jakiś błąd w tłumaczeniu, dlatego członkowie plemienia uwięzili jego i pozostałych. Wkrótce, okazało się że plemię Czarnych Stóp jest w stanie wojny z siedmioma innymi plemionami. Graham nie chcąc by plemię zostało całkowicie zniszczone razem z towarzyszami postanowił wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności by im pomóc. Nauczył ich taktyki, obsługi broni palnej, tworzenia materiałów wybuchowych i sformował regularne oddziały. W szybkim czasie został ich przywódcą. Gdy Bill Calhoun został wysłany z powrotem by poinformować resztę Uczniów o działania Grahama i Edwarda Sallowa. Ci dwaj odnaleźli książkę na temat Starożytnego Rzymu. Postanowili odbudować świat na jego wzór. Razem z plemieniem Czarnych Stóp założyli Legion Cezara. Cezar mianował się jego przywódcą, a Joshua został Legatem i jego prawą ręką. Razem z nim w szybkim czasie podbili 86 plemion. Graham wysławił się bezwzględnością, geniuszem taktycznym i okrucieństwem. Budził strach zarówno wśród Legionistów jak i wrogów. Zasłynął z tego że nie można go zabić. Żołnierze z 1 Batalionu Zwiadowczego trafiali go 5 razy. Joshua Graham był zrzucany do Wielkiego Kanionu, za każdym razem okazywało się, że przeżył. Jako najbardziej zaufany podwładny Cezara poprowadził wojska Legionu w bitwie o Zaporę Hoovera. Atak Legionu okazał się bardzo skuteczny, jednak RNK przeprowadziła taktyczny odwrót do Boulder City, gdzie on i jego żołnierze wpadli w pułapkę. Cezar za porażkę obwiniał właśnie Grahama, dlatego nakazał go swoim pretorianinom oblać smołą, podpalić i wrzucić żywcem do Wielkiego Kanionu. Po tych wydarzeniach zacząły wśród niewolników krążyć plotki o Popielcu, który mścił się na swoich oprawcach. Na murach zacząły pojawiać się napisy mówiące że Graham żyje. Jak się okazało Joshua Graham przeżył. Jego nieudana przygoda z Legionem, znów rozpaliła jego wiarę. Postanowił powrócić do Nowego Kanaan. Tam przyjęto go jakby nigdy nie był najokrutniejszym z Legionistów. Mormonom było wstyd, ale bali się go wydalić z miasta. Cezar dowiedziawszy się o tym że jego niedawny przyjaciel i prawa ręka nadal żyje, rozkazał plemieniu Białych Nóg najechać Nowe Kanaan i wszystkich zabić. Zginęła większość mieszkańców. 30 ludzi, którym udało się przeżyć zamieszkało w Kanion Syjon. Joshua Graham objął tam przywództwo nad plemieniem Martwych Koni i poprzysiągł Cezarowi zemstę. Razem z Danielem próbowali rozwiązać problem Białych Nóg. W przeciwieństwie do swojego przyjaciela Joshua chciał stawić czoła najeźdźcom i uwolnić od nich Syjon raz na zawsze…

base id: xx00b2f5

Profity towarzysza:

  • Droga kanaanejczyka – Podwojona szansa na trafienie krytyczne z pistoletu kalibru .45.

Joshua Graham miał występować w Van Buren, pojawił się dopiero w DLC do Fallout: New Vegas pod tytułem Szczere Serca.

11 komentarzy na temat “Towarzysze”

  1. Ten Raul Alfonso Tejada był robiony jakby na wzór Vica z fallouta 2. On też ciągle gada do nas szefie tyle, że tym razem zamiast wyzwolić go z gildii łowców niewolników wyzwolimy od supermutantów. Ponadto moim zdaniem dziwne jest to, że rex i ed-e mogą dźwigać wyposażenie (gdzie oni w ogole to mieszczą) ? Ale cóż byliby miernymi towarzyszami gdyby nie mogli tego robić

  2. Kochani jak się naprawia sprzęt u Raula? Ciągle mówi o jakiejś swojej chacie gdzie ma narzędzia. Gdzie ona jest?

  3. hmmm,mam lipę,co teraz,jak Raul sam się gdzieś zawieruszył,na mapce go nie widać,gdzie jest,gdy mu kazałem poczekac,po jakiejś tam chwili automatycznie każdy poszedł w swoją stronę,musiałem na nowo iść do tych miejsc,gdzie są towarzysze i ich do siebie przywołać i chodzić z nimi,ale nie mogę znaleźć Raula,byłem na Czarnej Górze i go tam nie ma,a nie mam jeszcze Lucky odblokowanego,aby tam się udał

    1. Możesz zawsze użyć kodów, żeby teleportować się do niego, albo teleportować go do Ciebie. Czasami się zdarza, że postacie wychodzą poza mapę, albo gdzieś utykają i nie da się ich znaleźć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.