Odpowiedz do: Olympus 2207 – problemy z mapą świata

#12525
Szakal
Participant

U mnie to wygląda w ten sposób:
[quote];Set to 1 to use the Fallout 1 code to control world map speed
WorldMapFPSPatch=1

;Controls the world map speed if WorldMapFPSPatch is 1. Higher values cause slower movement
WorldMapDelay2=30

;Set to 1 to enable Ray’s patch to make world map encounter rate independent of your travel speed
;Higher values of WorldMapEncounterRate cause a slower encounter rate
WorldMapEncounterFix=0
WorldMapEncounterRate=25[/quote]

Tak chyba powinno być. Po za tym to nie wyjaśnia dlaczego raz postać porusza się szybko, a innym razem powoli. I nie, nie widzę aby to zależało od terenu po którym się poruszam, bo dzieje się tak na równym, płaskim terenie. Zresztą szybkość poruszania się to jedno, a częstotliwość występowania losowych spotkań to druga rzecz. Udało mi się dotrzeć jakoś do pierwszej lokacji, ale miałem ponad 10 encounters na odcinku krótszym jak z Arroyo do Den. Mało tego one potrafią wyskoczyć nawet jeden po drugim w tym samym kwadracie, a na drugim levelu bez żadnej porządnej broni jedyne co mogę zrobić to s… do wyjścia najszybciej jak się da.

EDIT:
Okej zauważyłem, że gra przycina się także podczas normalnej rozgrywki. Czyli to nie tylko problem z poruszaniem się po mapie świata, ale ogólny problem z działaniem gry. Uruchomiłem grę w oknie i to zdaje się rozwiązało/zmniejszyło częstotliwość występowania problemu. Ale za to mam teraz dwa kolejne problemy. Pierwszym są ohydne białe paski na górze i dole ekranu. Drugi to fakt, że gra automatycznie dostosowuje rozdzielczość do rozdzielczości monitora.