Odpowiedz do: Mod Mocni i Potężni

#5409
dm1605
Participant

Zgadza się Szymkow to moje najlepsze mody bo innych nigdy nie zrobiłem :).
A oto ogólnie zmiany jakie wprowadza ta modyfikacja :
Mod zmienia przedewszystkim wytrzymałość NPC-ów znaczących tzn. takich z którymi musimy walczyć żeby przetrwać, bądź
zabicie ich mogło by przynieść nam jakieś kożysci w grze( rozwiązanie questa, zdobycie ekwipunku ). Pozostawia bez zmian postacie takie jak zwykli mieszkańcy miast,
ćpuny, dzieci itd. Punkty wytrzymałości są teraz realnym odwzorowaniem tężyzny fizycznej i krzepy NPC-ów i innych stworów, np. większy bandzior taki gangster będzie miał więcej pk.
wytrzymałości od zwykłego zbira z kolei napewno nie będzie wytrzymalszy od mutanta czy innej wielkiej kreatury. Dzięki temu mod doda grze swego rodzaju balansu i realizmu.
W mniejszym stopniu zmianie ulegają pozostałe statystyki takie jak odporności na poszczegulne typy obrażeń, system SPECJAL, czy umiejętności postaci.
Dodatkowo w paru lokacjach zwiększa ilość wrogich przeciwników których musimy ominąć lub wyeliminować.
Generalnie mod podniesie nieznacznie trudnosć wszystkich walk w szczególności tych z potworami, mutantami i robotami gdyż one uległy największemu wzmocnieniu.
Mod oczywiście zawiera już w sobie „Mod wzmacniający Mrcusa”.

Każdy kto będzie chciał dodać jakieś swoje uwagi co do tego moda niech śmiało pisze w tym temacie.
Miłej gry 🙂